اصرار عجیب پرسپولیس به تکذیب: قرارداد ایمن حسین امضا ندارد

به گزارش مجله توسعه دهنده، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در حالی امضای قرارداد با ایمن حسین را به موافقت سرمربی منوط دانسته که آنها چهارشنبه و بعد از موافقت برانکو تفاهم نامه را امضا نموده بودند.

اصرار عجیب پرسپولیس به تکذیب: قرارداد ایمن حسین امضا ندارد

به گزارش خبرنگاران / وقتی سایت های عراقی از زبان ایمن حسین نوشته اند و مدیر برنامه هایش هم تایید نموده، معلوم نیست چرا پرسپولیسی ها اینقدر اصرار دارند که باور کنیم با این بازیکن قراردادی امضا نگردیده.

قرارداد که نه، اما تفاهم نامه ای امضا نموده اند که ایمن حسین نتواند زیر قول و قرارهایشان بزند اما مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس حتی این تفاهم نامه را که با سربرگ این باشگاه منتشر گردیده، تکذیب نموده است: من تاکید کردم ایمن حسین قراردادی باشگاه پرسپولیس امضا ننموده اما مذاکره با این بازیکن را هرگز رد نکردم. ما اگر بخواهیم به بازیکنی پیشنهاد دهیم قطعا روی برگه A4 این کار را نمی کنیم بلکه با سربرگ باشگاه آن را ارائه می دهیم. این کار هم انجام شد اما اینکه در آن برگه امضای گرشاسبی پای آن باشد یا نه، قطعاً نیست و ما با ایمن حسین در صورت نظر نهایی برانکو قرارداد امضا خواهیم کرد.

خمارلو این ادعا را در حالی مطرح نموده که برانکو موافقتش را چهارشنبه (دیروز) اعلام نموده بود و تفاهم نامهای هم که از قبل آماده نموده بودند، همان موقع با حضور مدیر برنامه های ایمن حسین در باشگاه پرسپولیس امضا شد.

منبع: iran-varzeshi.com
انتشار: 14 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 126

به "اصرار عجیب پرسپولیس به تکذیب: قرارداد ایمن حسین امضا ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصرار عجیب پرسپولیس به تکذیب: قرارداد ایمن حسین امضا ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید