استقلال و پرسپولیس در دولت سیزدهم واگذار می شوند، باید بدهی این دو باشگاه به صورت واقعی اعلام شود

به گزارش مجله توسعه دهنده، رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: یکی از برنامه ها و اولویت های مهم دولت آینده واگذاری این دو باشگاه است، زیرا باید این تابو در دولت آینده شکسته شود تا این دو باشگاه به یک سرو سامان اساسی برسند.

استقلال و پرسپولیس در دولت سیزدهم واگذار می شوند، باید بدهی این دو باشگاه به صورت واقعی اعلام شود

محمدمهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، در رابطه با تعیین تکلیف خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، اظهار کرد: هیچ اراده ای برای واگذاری این دو باشگاه در این دولت نبود، زیرا اگر می خواستند باشگاه های استقلال و پرسپولیس را واگذار کنند در این 8 سال واگذار می کردند.

وی ادامه داد: یکی از برنامه ها و اولویت های مهم دولت آینده واگذاری این دو باشگاه است، زیرا باید این تابو در دولت آینده شکسته شود تا این دو باشگاه به یک سرو سامان اساسی برسند.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت:، اما یک شرطی وجود دارد این است که ابتدا باید بدهی هایی که از دو باشگاه بزرگ دولتی بیان می شود واقعی باشد و معتقد هستم که اکنون این بدهی ها واقعی نیستند.

فروردین اضافه نمود: اگر باشگاه های استقلال و پرسپولیس واگذار بشوند دیگر این مسائل کنونی وجود نخواهد داشت و دیگر برچسب های حمایت به هیچ کدام از ان ها زده نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1828

به "استقلال و پرسپولیس در دولت سیزدهم واگذار می شوند، باید بدهی این دو باشگاه به صورت واقعی اعلام شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال و پرسپولیس در دولت سیزدهم واگذار می شوند، باید بدهی این دو باشگاه به صورت واقعی اعلام شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید