استفاده از اتوبوس در بازار عبدل آباد راحت تر شد ، بهسازی پایانه اتوبوسرانی با نگاه به معلولان

به گزارش مجله توسعه دهنده، با پایان یافتن عملیات بهسازی پایانه اتوبوسرانی شهید سروری، عبور و مرور اتوبوس های بین شهری و تردد شهروندان با مبدا و مقصد بازار پارچه عبدل آباد تهران (احسانی) آسان تر می شود.

استفاده از اتوبوس در بازار عبدل آباد راحت تر شد ، بهسازی پایانه اتوبوسرانی با نگاه به معلولان

به گزارش خبرنگاران، شهردار منطقه19 درباره بهسازی سرانجامه اتوبوسرانی شهید سروری گفت: بر اساس این طرح، 480متر مربع عملیات خاک برداری، تثبیت بستر و مقام سازی نیز اجرا شده است.

تورج فرهادی با اشاره به سرانجام عملیات تثبیت لایه های زیرسازی به مساحت 480متر مربع با قلوه بتون و 80 متر مکعب بتون ریزی گفت: پیش بینی می شود با پخش هزار و 200تن آسفالت، روکش مکانیزه نیز اجرا شود. همچنین مناسب سازی سکوهای این سرانجامه با هدف افزایش کیفیت خدمات برای افراد دارای معلولیت و کم توان، ایجاد تسهیلات بیشتر برای آسایش مسافران و افزایش بهره وری و بهره مندی از امکانات موجود از اهداف اجرای پروژه بهسازی سرانجامه مسافربری شهید سروری در خیابان مکتب العباس ناحیه2 است.

شهردار منطقه همچنین از نصب تابلو ایستگاه ها، تجهیزات ترافیکی از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک پس از سرانجام عملیات عمرانی در خطوط اتوبوسرانی این سرانجامه خبر داد و گفت: این ایستگاه یکی از ایستگاه های اتوبوس محله عبدل آباد منطقه19 است که در نزدیکی بازار پارچه عبدل آباد تهران (احسانی) قرار گرفته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 آبان 1401 بروزرسانی: 12 آبان 1401 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2275

به "استفاده از اتوبوس در بازار عبدل آباد راحت تر شد ، بهسازی پایانه اتوبوسرانی با نگاه به معلولان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از اتوبوس در بازار عبدل آباد راحت تر شد ، بهسازی پایانه اتوبوسرانی با نگاه به معلولان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید