استاندار با قاطعیت و جدیت بیشتری مانع ورود گردشگران به هرمزگان گردد

به گزارش مجله توسعه دهنده، خبرنگاران/هرمزگان عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم هرمزگان این روزها شاهد تصمیم قاطع مسئولین در بسته شدن راه های ورودی نیستند.

استاندار با قاطعیت و جدیت بیشتری مانع ورود گردشگران به هرمزگان گردد

حسین هاشمی تختی در گفت وگو با خبرنگاران، اضافه نمود: متأسفانه هر روز بر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا اضافه نموده می گردد و از سوی دیگر هر ساعت سیلی از توریست وارد استان می شوند اما باز جدیتی در جلوگیری از سفرهای غیرضروری به استان های جنوبی نمی بینیم.

وی با بیان اینکه هرمزگان با وجود قرار داشتن در نوار ساحلی و هوای مناسب همه ساله پذیرای توریستان زیادی در این فصل سال بوده است، توضیح داد: اما شرایط سال جاری متفاوت بوده و جان مردم هرمزگان در خطر است.

هاشمی تختی با اشاره به اینکه مردم هرمزگان مهمان نواز و مهربان هستند اما موقعیت فعلی موقعیتی حساس و سلامتی مردم از هرچیز مهمتر است، گفت: بسیاری از شهرهای بزرگتر ورردی های خود را بسته اند پس انتظار مردم هم دلسوزی مسئولین برای مردم هرمزگان و بستن راه های ورودی استان است.

وی با اشاره به اینکه باید همراه با خواسته به حق مردم که نگران سلامتی خود هستند پیش برویم، اظهار کرد: مردم هرمزگان این روزها شاهد تصمیم قاطع مسئولین در بسته شدن راه های ورودی نیستند. استاندار اعلام می نماید، توریست پذیرش نمی کنیم اما آن مسافران هرمزگان که در چادرهای شخصی خودشان در سطح شهر مستقر می شوند را چه می کنید، لذا ممانعت از ورود توریستان نیازمند قاطعیت و جدیت بیشتر است.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس در پایان گفت: ضروری است استاندار به عنوان مدیریت عالی استان قبل از این که این بلا و بیماری تمام استان را فرا بگیرد، قاطعانه دستگاه های نظارتی و امنیتی را به شکلی عملیاتی برای مممانعت از ورود توریستان بکار بگیرند تا تصمیمات در حد حرف و اطلاعیه نماند و با جدیت اجرا گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 944

به "استاندار با قاطعیت و جدیت بیشتری مانع ورود گردشگران به هرمزگان گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار با قاطعیت و جدیت بیشتری مانع ورود گردشگران به هرمزگان گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید