آرانچینی و سوپلی یکی از مشهورترین غذاهای کشور ایتالیا است

به گزارش مجله توسعه دهنده، جاذبه ها/ براساس آخرین اخبار واصله، آرانچینی و سوپلی یکی از مشهورترین غذاهای کشور ایتالیا است.

آرانچینی و سوپلی یکی از مشهورترین غذاهای کشور ایتالیا است

آرانچینی و سوپلی (Arancini & Suppli) یک غذای معروف ایتالیایی بوده که از ترکیب آرانچینوی (Arancino) محبوب مردم سیسیل با پسرعموی رومی اش سوپلی (Suppli) تهیه می شود. اگر در ایتالیا بسر می برید یا قصد سفر به این کشور را دارید، حتما باید این کوفته برنجی های سرخ شده و تازه را امتحان کنید. این غذا را می توانید در رستورانها، بارها و بازارهای سراسر ایتالیا بیابید. آرانچینوی سیسیلی معمولا بزرگتر بوده و ظاهری دایره ای یا مخروطی دارد. در حقیقت، آرانچینو به معنای پرتقال کوچک است. این غذا با راگو، پنیر و سبزیجاتی از قبیل نخود، قارچ یا بادمجان پر می شود. آرانچینی های خاصی مانند کاربونارا هم در منوهای غذایی رستوران های ایتالیا بچشم میخورند. البته این نوآوری ها برای برخی از افراد که نوع سنتی این غذا را ترجیح می دهند، چندان خوشایند نیست.

سوپلی را می توانید در پیتزا فروشی ها به عنوان پیش غذا پیدا کنید. آنها ظاهری طویل و دراز دارند و حاوی برنج، سس گوجه فرنگی و تکه ای بزرگ از پنیر موزارلا هستند. به این غذا لقب تلفن را داده اند، زیرا زمانی که آن را به دو نیم تقسیم می کنید، پنیر داخل غذا دو بخش جدا شده را به یکدیگر وصل می کند. علی رغم اینکه این کوفته برنجی های سرخ شده در سراسر ایتالیا و حتی آمریکا رایج هستند، اغلب از پیش سرخ شده و زیر چراغ های گرم کننده نگهداری می شوند. اگر قصد دارید این غذا را سفارش دهید، مطمئن شوید که کاملا سرخ شده باشد، زیرا تفاوت طعم و مزه آن مانند روز و شب است.

منبع: همگردی
انتشار: 6 آذر 1401 بروزرسانی: 6 آذر 1401 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2282

به "آرانچینی و سوپلی یکی از مشهورترین غذاهای کشور ایتالیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرانچینی و سوپلی یکی از مشهورترین غذاهای کشور ایتالیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید