355 مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری خراسان شمالی انجام شد

به گزارش مجله توسعه دهنده، مدیرکل میراث فرهنگی خراسان شمالی از انجام 355 مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان در چهار ماه نخست امسال اطلاع داد.

355 مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری خراسان شمالی انجام شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه گفت: از ابتدای سال جاری تا انتها تیرماه، 355 مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، مراکز پذیرایی و بین راهی و دفاتر خدمات مسافرتی استان انجام شد.

او با اشاره به این که بازدیدهای منظم بازرسان اداره کل از تأسیسات گردشگری استان با هدف ارائه بهتر خدمات به گردشگران و مسافران انجام می گیرد، اضافه نمود: طی این بازدیدها سه واحد اقامتی تعطیل شدند و یک واحد اقامتی هم اخطار کتبی گرفت.

یزدان پناه با تأکید بر لزوم نیازسنجی و امکان سنجی برگزاری دوره های آموزشی برای علاقه مندان و فعالان حوزه گردشگری، اضافه نمود: ارائه آموزش های لازم، موثرتر از تشدید نظارت ها است و ما در این حوزه به دنبال فرهنگ سازی هستیم.

او مطرح نمود: سال جاری، پنج دوره آموزشی در بخش گردشگری برگزار گردید و 479 نفر در این زمینه آموزش های مربوطه را دریافت کردند.

خراسان شمالی دارای بیش از 115 جاذبه گردشگری، دو منطقه نمونه ملی، 22 منطقه نمونه گردشگری استانی و هشت روستای هدف گردشگری است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 372

به "355 مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری خراسان شمالی انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "355 مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری خراسان شمالی انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید