10 چیز شگفت انگیز برای دیدن و انجام در مراکش

به گزارش مجله توسعه دهنده، جواهرات آفریقای شمالی ، مراکش به معماری تاریخی ، شهره‌ای شلوغ ، بازارهای بزرگ قدیمی و طبیعت تلوتلو می‌خورد . برای تعطیلات خود به مراکش برنامه‌ریزی کنید ، که افراد مختلف را به دلایل مختلف جذب می‌کند . مال خودت !

10 چیز شگفت انگیز برای دیدن و انجام در مراکش

10. رفتن به آرامگاه اسماعیل اسماعیل در Meknes
ساختمان ثروتمند به Moulay اسماعیل ابن شریف که شهر Warrior را ساخته و پایتخت آن را در آن زمان ساخته‌است ، اختصاص دارد . آرامگاه قرن 18 نمونه خوبی از معماری مراکش است .
چرا به آنجا بروی ؟
مراکش خود به این ساختار بسیار افتخار می‌کنند و آن را به عنوان یکی از بهترین ساختمان‌های کشور می‌دانند که منعکس‌کننده سبک و شکوه آن است .
9. از سفر جاده‌ای به Dades Gorge
Carved در کنار رودخانه Dades اطلس را از کوه‌های اطلس جدا می‌کند . این تنگه به kasbahs منتهی می‌شود که اخیرا ً یک مقصد توریستی محبوب شده‌است .
چرا به آنجا بروی ؟
این جاده منظره‌ای نفس‌گیر از دره Dades و مکان‌های تاریخی دارد .
8. از روستای بازدید کنید .
شهر بسیار معتبر بربر در کوه‌های یک واحه باستانی است . این شهر که توسط صخره‌های پرشیب احاطه شده‌است ، ماجراجویان ، کوهنوردان و توریست‌ها را جذب می‌کند که مایل به کشف مراکش واقعی هستند .
چرا به آنجا بروی ؟
مهمانان می‌توانند در هتل‌ها بمانند و از آرامش واقعی یک آبادی بهره‌مند شوند .
7. به شهر آبی مراجعه کنید
یکی از شناخته‌شده‌ترین شهرهای دنیا ، Chefchaouen یک اقامتگاه واقعا ً منحصر به فرد است . رنگ آبی mystic بر غالب است . بازدیدکنندگان به اینجا می‌آیند تا در خیابان‌های زیبا پرسه بزنند و معماری محلی را تحسین کنند.
چرا به آنجا بروی ؟
علاوه بر کشف شهر معتبر ، از بازارها بازدید کنید ، جایی که می‌توانید صنایع دستی و spices محلی را خریداری کنید .
6. به گردش در کوهه‌ای اطلس بروید
کوه‌ها نماد آفریقای شمالی هستند و الهام‌بخش هنرمندان بوده‌اند . این چشم‌انداز از قله‌های برفی گرفته تا دره‌ها و مراتع سبز متغیر است . گردش ، تجربه خوبی را فراهم می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
بازدید از کوهستان‌ها باید یک‌بار در مراکش دیده شود . به پارک ملی Ouirgane ، دره Ourika و Ouirgane - محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری بروید .
5. از کازابلانکا بازدید کنید
بزرگ‌ترین و شاید بگوییم که مشهورترین شهر مراکش بندر اصلی است . این سبک معماری بی‌نظیر از دوره‌های مختلف از جمله دوره فرانسه را به خود می‌بالد .
چرا به آنجا بروی ؟
این شهر دانشجویان زیادی را به دانشگاه‌ها و دانشگاه‌ها جذب می‌کند . بنابراین ، روح دوران جوانی خود را حفظ می‌کند و میزبان شماری از وقایع است .
4. به Marrakesh بروید
Marrakesh یکی از چهار شهر مهم کشور است . آن به نشانه‌های فرهنگی متعددی می‌بالد ، که برای تحسین بسیار عالی هستند . این کشور همچنین میزبان بزرگ‌ترین بازار در Morroco است که در آن می ‌توان صنایع دستی ، ادویه و چرم را خریداری کرد .
چرا به آنجا بروی ؟
از باغ‌های سلطنتی خود ، بازارهای محلی بازدید کنید و مهمان‌نوازی مردم محلی را تجربه کنید .
3. ضربه زدن به ساحل در طنجه
یکی از محبوب‌ترین شهره‌ای تفریحی ، طنجه ، بازدیدکنندگان را از سراسر جهان جذب می‌کند . این شهر به استراحتگاه‌های بزرگ ، ساحلی طولانی با سواحل شنی ، به خود می‌بالد که کسانی که در آن آب‌تنی می‌کنند ، به خوبی دریا را دوست دارند .
چرا به آنجا بروی ؟
این شهر خوش‌منظره ، پر از نشانه‌های تاریخی است که همچنین سازندگان فیلم را جذب می‌کند ، که زیبایی را تایید می‌کنند .
2. بازدید از رباط
شهر پایتخت دارای موزه تاریخی عالی ، یک تئاتر بزرگ در وسط شهر و چندین ساختمان تاریخی دیگر است . این جشنواره همچنین میزبان Mawazine - یک جشنواره موسیقی سالانه است که جمعیت را از سراسر کشور جذب می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
این شهر ممکن است به عنوان زیباترین شهر شناخته شود .
1. به فاس بروید
دومین شهر بزرگ کشور تا سال 1925 پایتخت این کشور بود . این یک گهواره فرهنگ است و دوبله شده به آتن آفریقای جنوبی . شهر فاس از سوی یونسکو به فراوانی میراث تاریخی خود می‌بالد .
چرا به آنجا بروی ؟
تخریب ساختمان‌های واقعا ً خیره‌کننده ، که معماری مراکش را بسیار خوب نشان می‌دهد .

انتشار: 13 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 75

به "10 چیز شگفت انگیز برای دیدن و انجام در مراکش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 چیز شگفت انگیز برای دیدن و انجام در مراکش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید