10 چیز برتر برای دیدن و انجام در اسکاندیناوی

به گزارش مجله توسعه دهنده، کشورهای اسکاندیناوی در میان گردشگران زمستانی محبوب هستند . با این حال ، تابستان چندان سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز نیست ! به خصوص به این دلیل که افراد محلی از هر شعاعی از خورشید که دریافت می‌کنند قدردانی می‌کنند . امسال تابستان Nordic را تجربه کنید !

10 چیز برتر برای دیدن و انجام در اسکاندیناوی

10. خواب را فراموش نکنید
خورشید حدود دو ماه است که اینجا در Lapland قرار نمی‌گیرد ! این پدیده " خورشید نیمه‌شب " نامیده می‌شود . طبیعت زیبا و دست‌نخورده و جنگل‌های انبوه به رنگ سبز روشن پوشیده شده ، در حالی که دشت‌ها و دره‌ها با گله‌ای رنگارنگ شکوفه می‌دهند .
چرا به آنجا بروی ؟
اجاره یک کلبه که یک عقب‌نشینی آرام را فراهم می‌کند ، جایی که می‌توانید از خورشید و طبیعت فنلاندی 24 / 7 لذت ببرید . به طور حتم نیاز به تجدید حیات بسیار مورد نیاز است .
9. پیاده‌روی کردن جزایر فارو
سامرز در این جزایر دور افتاده ملایم هستند . بازدیدکنندگان به اینجا می‌آیند تا مناظر دراماتیک را تحسین کنند و یک صلح کامل پیدا کنند . در تابستان ، جزایر معمولا ً در مه صبحگاهی پوشیده می‌شوند که باعث می‌شود آن‌ها حتی جادویی به نظر برسند .
چرا به آنجا بروی ؟
مکان ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال ترکیب دیدگاه‌های عالی ، پیاده‌روی و آرامش هستند .
8. Staycate در ساحل دانمارک
دانمارکی‌ها staycation را ابداع کردند : زمان آرام و آرامی در خط ساحلی . محلی‌ها عاشق این هستند که آن را آسان بگیرند و در ساحل شنی شنا کنند، شنا کنند، دوچرخه‌سواری کنند یا بادبادک را پرواز دهند - تابستان با آب و هوای دلپذیر اینجا را خراب می‌کنند !
چرا به آنجا بروی ؟
در اینجا هیچ elbow با وجود ندارد . کل این نگرش نسبت به کشورهای جنوبی بسیار متفاوت است . اگر به دنبال یک عقب‌نشینی صلح‌آمیز می‌گردید ، ساحل دانمارک را خواهید دید .
7. "Surf " ( Finns Surf)
برای بسیاری از شما خیلی غیر منتظره خواهد بود ، اما ساحل جنوبی موج سواران وحشی را از اطراف فنلاند به خود جلب می‌کند ! موج‌های عظیم اینجا و تمرین aficionados حتی امواج باد هم وجود دارد .
چرا به آنجا بروی ؟
این قطعا ً یکی از هیجان‌انگیزترین نقاط موج‌سواری است که توسط ماجراجویان حقیقی تایید خواهد شد .
6. یک دیپ در Malmo داشته باشید
محبوب‌ترین تفریحی در سوید به یک ساحل شنی با نام Ribban می‌بالد و توسط سبزی احاطه شده‌است . که در امتداد ساحل ساخته شده‌اند به شناگران اجازه می‌دهد که آب داشته باشند .
چرا به آنجا بروی ؟
این شهر به فراوانی مسکن ، رستوران‌ها ، کافه‌ها و مغازه‌ها به خود می‌بالد ، پس آماده باشید آخر هفته واقعا ً خوبی داشته باشید .
5. بروید به جزیره Island در Lofoten
یکی از زیباترین archipelagos که ما دیده‌ایم ، حتی یک صخره مرجانی است که برای نیم‌کره شمالی بسیار غیر عادی است ! علاوه بر طبیعت متناوب ، این مکان مملو از دهکده‌های ماهیگیری idyllic است .
چرا به آنجا بروی ؟
طبیعت با شکوه و مناظر جذاب در این مکان زیبا را تجربه کنید .
4. جاده کمربندی برانید
این محبوب‌ترین کاری است که در ایسلند انجام می‌شود چون یکی از زیباترین سواری‌های جهان را ارائه می‌دهد ! جاده دور جزیره می‌چرخد و برخی از معروف‌ترین عجایب طبیعی در کشور را به نمایش می‌گذارد .
چرا به آنجا بروی ؟
بهترین راه اجاره دادن یک اتومبیل و زدن به جاده است . کمپ یا محل اقامت در یک روستای محلی از راه دور را مشخص کنید که به ساحل دراماتیک مشرف است .
3. از فرهنگ کپنهاگ لذت ببرید .
در تابستان پایتخت دانمارک میزبان جشنواره‌های متعدد ، رویدادها و سرگرمی‌های متعددی است . نمایش‌های موسیقی و نمایش‌های تئاتر تا جشنواره‌های غذایی و مسابقه انتخاب رنگ - اغلب رویدادها کاملا ً آزاد هستند !
چرا به آنجا بروی ؟
بسیاری از حوادث باعث شور و هیجان بیشتری برای سفر شما به کپنهاگ زیبا خواهد شد .
2- یک تعطیلات در جزیره Gotland داشته باشید
یکی از معروف‌ترین جزایر سوئد ، به معماری شگفت‌انگیز قرون‌وسطی که از سوی یونسکو مورد حمایت یونسکو قرار گرفته‌است ، می‌بالد . چشم‌انداز مهیج آن را می‌توان از طریق یک وب مسیر ، پر پیچ‌وخم در اطراف جزیره کاوش کرد .
چرا به آنجا بروی ؟
یکی از محبوب‌ترین مقصد تابستانی توسط افراد محلی ، سفر روز بزرگی از استکهلم را فراهم خواهد کرد .
1. کروز از طریق
از آنجا که نروژ یکی از معدود کشورهایی است که fjords با شکوه است ، تابستان بهترین زمان برای کشف آن‌ها در سفر دریایی است . تورهای مختلفی شما را در اطراف ساحل و در اعماق دریا به طول خواهند رساند .
چرا به آنجا بروی ؟
سفری واقعا ً فراموش‌نشدنی که به تجربه عظمت کشور اجازه می‌دهد .

انتشار: 13 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 70

به "10 چیز برتر برای دیدن و انجام در اسکاندیناوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 چیز برتر برای دیدن و انجام در اسکاندیناوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید