10 مقصد هیجان انگیز و غیر منتظره در تابستان

به گزارش مجله توسعه دهنده، فصل دراز و انتظار در اینجا است و ما کاملا ً آن را در آغوش می‌کشیم . این لیست از ده مقصد را بررسی کنید که یک تجربه واقعا ً فراموش‌نشدنی را ارائه می‌دهد . مرور کنید و مورد علاقه خود را انتخاب کنید !

10 مقصد هیجان انگیز و غیر منتظره در تابستان

10. Buzios ، برزیل
این شبه‌جزیره که پنج مایل است سواحل بسیار وسیعی دارد . تنها یک ساعت رانندگی از ریو و شما می‌توانید در آب‌های شفاف کریستال شنا کنید و از دوباره‌سازی لذت ببرید و با مناظر زیبا احاطه شوید !
چرا به آنجا بروی ؟
این شهر تفریحی توسط افراد مشهور برزیلی و نخبگان که یک بهشت رمانتیک در اینجا پیدا می‌کنند ، مورد توجه قرار می‌گیرد .
9. Kassel ، آلمان
مشهورترین نویسندگان قصه‌های پریان گریم ، آثار خود را در اینجا در Kassel منتشر کرده‌اند . در تابستان امسال ، مسیر Fairy آلمانی بازدیدکنندگان را جذب خواهد کرد که با نمایش‌های مختلف و رویداده‌ای مختلف سرگرم خواهند شد . دلت تنگ می‌شود!
چرا به آنجا بروی ؟
جشنواره برادران open گریم از 21 جولای تا 21 اوت برگزار می‌شود و در صحنه کنار دریاچه زیبای واقع در Kassel برگزار می‌شود .
8. ساحل شمالی ، شهر تایپه ، تایوان
این ساحل دراماتیک نام دارد . بازدیدکنندگان به اینجا می‌آیند تا شکل قارچ مانند و منظره surreal را تحسین کنند .
چرا به آنجا بروی ؟
علاوه بر طبیعت عالی ، رستوران‌های زیادی پیدا خواهید کرد که غذاهای خوش‌مزه تهیه می‌کنند که از غذاهای دریایی تازه تهیه می‌شود .
7. پارک ملی Acadia ، مین ، آمریکا
این پارک امسال 100 سال سالگرد تاسیس خود را جشن می‌گیرد و از بازدیدکنندگان دعوت می‌کند که در هنگام غروب ، picnics خرچنگ دریایی داشته باشند ، پیاده‌روی کنند و طبیعت زیبا را تماشا کنند و یا رژه Somes Sound Sound را در دوم آگوست تماشا کنند !
چرا به آنجا بروی ؟
این پارک طبیعتی چند منظوره دارد : از صخره‌های سنگی گرفته تا مناظر اقیانوس ، آماده است تا تحت‌تاثیر قرار گیرد .
6. رودخانه کلمبیا ، ایالات‌متحده آمریکا
این دره 130 کیلومتر ( 80 مایل ) طول دارد و تا 1 200 متر ( 4، 000 فوت ) از این دره به عنوان یک منطقه تفریحی در نظر گرفته می‌شود . زمین زیبا یک منطقه تفریحی محبوب است که فعالیت‌های سرگرم‌کننده زیادی از جمله پیاده‌روی ، دوچرخه‌سواری ، گلف ، قایق رانی ، کایاک سواری ، قایقرانی ، قایقرانی ، اسکی ، اسکی و پرنده تماشا می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
gorge مملو از شگفتی‌های طبیعی بی‌عیب و نقص است . آبشارهای گیج‌کننده ، غوطه‌ور شدن از دیواره‌ای شیب‌دار در زمره محبوب‌ترین سایت‌های قرار دارند .
5. جزیره Skye ، اسکاتلند
در مجمع‌الجزایر Scotish ، جزیره با مناظر خیره‌کننده جذب می‌شود . زمین دراماتیک چیزی را تعریف می‌کند که کشور واقعا ً خوب است . هم چنین زمین پر از قلعه‌های باستانی است که می‌توان آن را در مسیر جزیره مشاهده کرد .
چرا به آنجا بروی ؟
با کوله‌پشتی سفر کنید چون سایت‌ها بسیار متنوع و متفاوت هستند و هر چند صد متر را تغییر می‌دهند .
4. Terschelling ، هلند
این جزیره به مناظر تماشایی و ساحل شنی نرم در دریای شمال می‌بالد . تورهای راه رفتن وجود دارند که در طول تابستان بسیار محبوب هستند .
چرا به آنجا بروی ؟
امکانات عالی ، اقامت مجلل و بازدید کنندگان برای کشف طبیعت بکر جزیره وجود دارد .
3. پارک ملی Banff ، آلبرتا ، کانادا
یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های طبیعی در این کشور در تابستان واقعا ً شلوغ می‌شود . اما نگران نباش - هیچ جمعیتی نیست ، چون پارک خیلی بزرگ است و فضای زیادی برای همه وجود دارد .
چرا به آنجا بروی ؟
دریاچه‌های فیروزه‌ای را کاوش کنید، کوه‌ها را بالا ببرید و از قله کوه بالا بروید . اردو بزنید ، خرس‌های قطبی را تماشا کنید که در دره‌ها چرا می‌کنند و این گوشه با شکوه زمین را تجربه می‌کنند .
2. Moorea ، Polynesia فرانسوی
این جزیره دارای قله‌های آتش فشانی و آب زلال و صخره‌های مرجانی است و آن را نقطه مناسبی برای شنا کردن و زیر آبی رفتن می‌کند . علاوه بر این، در فصل مراقبت نهنگ در ماه ژوئیه شروع می‌شود و توجه بازدیدکنندگان را جلب می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
یک عقب‌نشینی بهشتی برای یک تعطیلات رمانتیک . در یک اقامتگاه لوکس بمانید و یک عمر برای یک عمر داشته باشید .
1. راه‌آهن سراسری سیبری ، روسیه
طولانی‌ترین مسیر راه‌آهن در این دنیا 5753 مایل است ! این فیلم در سال 1891 و 1916 راه‌اندازی شد و سالگرد آن را جشن گرفت . امروزه منظره سیبری بسیار مورد توجه ماجراجویان است ،
که حاضر هستند آسایش و راحتی امکانات را برای طبیعت بکر و دست‌نخورده خود فدا کنند .
چرا به آنجا بروی ؟
این مسیر از کوه‌های اورال عبور می‌کند ، که برخی از most مناظر ، روستاهای دورافتاده سیبری و دره‌های متروک را فراهم می‌کند - این حرکت تجربه واقعا ً فراموش‌نشدنی را فراهم می‌کند .

انتشار: 13 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 74

به "10 مقصد هیجان انگیز و غیر منتظره در تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مقصد هیجان انگیز و غیر منتظره در تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید