گوگل تاریخ معرفی پیکسل 4 را خاطرنشان کرد

به گزارش مجله توسعه دهنده، شب گذشته شرکت گوگل دعوتنامه مربوط به مراسم معرفی پیکسل 4 را برای رسانه ها ارسال کرد که طبق آن، خانواده پیکسل 4 در تاریخ 15 اکتبر (23 مهر) رسما معرفی می گردد. در این مراسم، به غیر از پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال، از گجت های دیگری مانند پیکسل بوک 2 و نسل جدید اسپیکرهای گوگل هوم رونمایی می گردد.

گوگل تاریخ معرفی پیکسل 4 را خاطرنشان کرد

گوگل در ماه ژوئن در یک اقدام عجیب، تصویری از پنل پشتی پیکسل 4 را منتشر کرد که در این تصویر ماژول مربع شکل مربوط به دوربین توجهات زیادی را جلب کرد. گوگل همچنین وجود سنسورهای مختلف مربوط به سیستم تشخیص چهره را تایید نموده و ضمناً باید به پشتیبانی از تعامل بدون لمس به لطف تکنولوژی پروژه سولی هم اشاره کنیم.

گفتنی است که در چند هفته گذشته، شاهد حجم عظیمی از اخبار و تصاویر مربوط به گوشی های پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال بوده ایم و مانند نسل قبلی آن ها، نکته ناگفته ای در خصوص این گوشی ها باقی نمانده است.

در رابطه با دیگر گجت هایی که قرار است در این مراسم معرفی شوند، گوگل قبلا اعلام نموده که مشغول توسعه نسل جدید لپ تاپ پیکسل بوک است. باید خاطرنشان کنیم که در سال گذشته، تبلت پیکسل اسلیت نتوانست مورد توجه زیادی قرار بگیرد و در نهایت گوگل تصمیم گرفت که ساخت تبلت ها را به طور کامل کنار بگذارد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 509

به "گوگل تاریخ معرفی پیکسل 4 را خاطرنشان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل تاریخ معرفی پیکسل 4 را خاطرنشان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید