پولادی کیمیایی: حاضر شدم نقشم را از قاتل اهلی بیرون بیاورند

به گزارش مجله توسعه دهنده، باشگاه خبرنگاران/ پولاد کیمیایی بازیگر و کارگردان سینما در مورد آخرین شرایط فیلم سینمایی قاتل اهلیگفت: تمام اتفاقاتی که حول محور این فیلم رخ داد و هنوز ادامه دارد، بهانه است. چون آقای قوچانی می خواهد کلیت حق مالکیت فیلم را از کیمیایی بگیرد و مونتاژ دلخواه خودش را پیاده و مدت فیلم را کم و زیاد کند.

پولادی کیمیایی: حاضر شدم نقشم را از قاتل اهلی بیرون بیاورند

کیمیایی اضافه نمود: قوچانی فکر می نماید کالای فرهنگی، کالای سوپرمارکتی است،من فقط در رابطه با مسعود کیمیایی این حرف ها را نمی زنم بلکه حرف من کلیت کار است.

وی در ادامه عنوان نمود: باید جلوی چنین اتفاقات و نگاه های استثمارگر و از بالا به پایین گرفته گردد، نگاه هایی که فکر می نمایند با پول هرکار دلشان بخواهد انجام می دهند.

بازیگر اعتراض بیان نمود: قوچانی با این کار میخواهد بگوید با کیمیایی که پنجاه سال در سینماست این کار را کردم.اگر با جوان ها این کار را می کرد بحران و بازتاب آن اینقدر دردآور نبود و این خاتمه تلخ و بحث کوچکتر و بزرگتری رقم نمی خورد، باید جلوی این جریانات گرفته گردد.

کیمیایی توضیح داد:این سقوط اخلاق در سینما و قضاوت های اشتباهی که در جشنواره پیش آمد و موجی که راه افتاد، متاسفانه ضرر فرهنگی به دنبال دارد.

وی خاطر نشان کرد:حتی به قوچانی پیشنهاد دادم اگر مشکل من هستم کل نقش مرا بیرون بیاورید، اما متاسفانه جریان جای دیگری است. این مشکل که حل نشد هیچ، حتی با من و بعضی ها تسویه نکرده است.

این بازیگر در مورد ساخت فیلم سینماییلکنت، گفت:حدود سه ماه روی فیلمنامه کار کردم تا به نقطه رضایت برسد و الان تقریبا آماده است و هر زمان پروانه ساخت را دریافت کنیم فراوری آغاز می گردد.

وی اضافه نمود:در هر صورت ساخت فیلم را در سال آینده و خیلی زود آغاز خواهیم کرد. چرا که تهیه نماینده و سرمایه گذار و همه شرایط آماده ساخت این اثر است، از سویی از الان تا آغاز فراوری با آرامش بیشتری روی متن باز هم کار خواهم کرد.

مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1389

به "پولادی کیمیایی: حاضر شدم نقشم را از قاتل اهلی بیرون بیاورند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پولادی کیمیایی: حاضر شدم نقشم را از قاتل اهلی بیرون بیاورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید