ویروس کرونا موزه های هنگ کنگ را هم تعطیل کرد

به گزارش مجله توسعه دهنده، از آن جایی که موزه ها و موسسه های عمومی چین هفته پیش در راستای کنترل ویروس کرونا تعطیل شدند، مقامات هنگ گنگ نیز از تعطیلی موزه های این منطقه خبر دادند.

ویروس کرونا موزه های هنگ کنگ را هم تعطیل کرد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

مقامات هنگ کنگ اظهار داشتند از روز بیست ونهم ژانویه موزه ها، ورزشگاه ها و دیگر مکان های عمومی را در راستای پیشگیری و کنترل ویروس مرگبار کرونا تعطیل خواهند کرد.

کری لم رهبر هنگ کنگ نیز اظهار داشت ورود و خروج شهروندان هنگ هنگ به چین را محدود خواهد نمود. سیستم های ریلی به حالت تعلیق درآمده اند و خدمات هوایی نیز به یک دوم کاهش پیدا نموده است. منع صدور ویزای گردشگری نیز شرایط بسیاری از مسافران را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

روز بیست وسوم ژانویه، یعنی تنها چند روز مانده به سال نو چینی ها، بزرگ ترین موسسه های فرهنگی و مقاصد گردشگری چین از تعطیلی خود خبر دادند. موزه ملی هنر چین و موزه هنر گانگ دانگ نیز بیست وچهارم ژانویه درهای خود را به روی مردم بستند.

مکان های دیدنی دیگری همچون موزه ملی چین، دیوار بزرگ چین و شهر ممنوعه نیز اظهار داشتند در راستای اقدامات پیشگیرانه پذیرای بازدیدکنندگان نخواهند بود.

موزه های خصوصی چین هم ساعت های فعالیت خود را کاهش داده اند.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 781

به "ویروس کرونا موزه های هنگ کنگ را هم تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویروس کرونا موزه های هنگ کنگ را هم تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید