هتل هیلتون باتومی (Hilton Batumi) ،از هتل های 5 ستاره و بی نظیر شهر

به گزارش مجله توسعه دهنده، هتل هیلتون باتومی از هتل های 5 ستاره و بی نظیر شهر باتومی است که محیط شگفت انگیز و خدمات منحصر به فردش، خاطرات خوشی برای مهمانانش رقم می زند. این هتل اتاق هایی را در خود گنجانده که روبرو شدن با هر یک از آنها، تک تک مهمانانش را که با خرید بلیط هواپیما به باتومی سفر نموده اند مات و مبهوت می نماید.

هتل هیلتون باتومی (Hilton Batumi) ،از هتل های 5 ستاره و بی نظیر شهر

با ما سفر کنید و با تور گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

امکانات عمومی هیلتون باتومی

از ساده ترین امکانات مثل سیستم تهویه مطبوع، حمام، تلویزیون صفحه تخت، چایساز و مینی بار گرفته تا امکاناتی مثل حمام اختصاصی همراه با دوش و وان، بالکن رو به دریا و صندوق امانات، همگی با کیفیت بی نظیری در اتاق های مدرن و لوکس هتل هیلتون باتومی فراهم آورده شده اند.

جالب است بدانید که با اقامت در بعضی از اتاق های هتل Hilton Batumi، امکان میل کردن صبحانه ای مفصل و دلچسب هم در اختیار شما قرار خواهد گرفت. یکی از نکات جالبی که در خصوص این هتل اسم می گردد، موقعیت مکانی بسیار خوب آن است که دسترسی مهمانان به مرکز شهر و تعدادی از اماکن پر بازدید را آسان می نماید.

نکته بسیار جالب دیگری که درباره هتل هیلتون باتومی وجود دارد، آزاد بودن ورود حیوانات خانگی به محیط داخلی اقامتگاه است. بدین ترتیب شما می توانید حتی در سفر به باتومی هم حیوان خانگی تان را در کنار خود داشته باشید.

امکانات رفاهی هتل

هتل هیلتون باتومی یک گزینه ایده آل برای گردشگرانی است که علاقه وافری به ورزش و فعالیت های بدنی دارند. برای مثال، مهمانان این هتل می توانند در ساعات مختلفی از شبانه روز به انجام دوچرخه سواری با استفاده از دوچرخه های رایگان هتل، فعالیت در زمین بازی، ورزش در سالن مجهز به بی نظیر اقامتگاه و شنا در استخر سرپوشیده مشغول شوند.

شکی نیست که بعد از انجام این فعالیت ها، مراجعه به مرکز اسپا و لذت بردن از سونا و سرویس ماساژ، لذت اقامت شما را صدچندان خواهد نمود. ناگفته نماند که شما برای مطالعه و فعالیت های ذهنی هم می توانید به کتابخانه ساکت و آرام هتل هیلتون باتومی مراجعه فرمایید.

رستوران و کافی شاپ هتل هیلتون باتومی دیگر مکان هایی هستند که مهمانان را مجذوب خود می نمایند. کافیست شما منوی این مکان ها را بخوانید و فضای آنها را لمس کنید تا کلا خیال بازگشت به اتاق خودتان یا رفتن به نقاط مختلف شهر را از سر بیرون برانید. مهمانان هتل هیلتون و دارندگان بلیط هواپیما باتومی می توانند از دستگاه های فکس و فتوکپی هم در این اقامتگاه بهره مند شوند.

امکانات و خدمات جانبی هتل

برخورداری از سرویس رایگان اینترنت بی سیم هم دیگر مزیت مجذوب کننده اقامت در هتل هیلتون محسوب می گردد. شاید تنها ایراد هتل Hilton Batumi، رایگان نبودن پارکینگ در این هتل باشد که البته هزینه پارک کردن خودرو در پارکینگ ها و خیابان های نزدیک اقامتگاه معمولا چندان زیاد نمی گردد.

اگر در سفر به شهر زیبای باتومی مهمان هتل هیلتون شدید، حتما از سرویس های اتو، خشکشویی و لباسشویی این اقامتگاه هم استفاده نمایید تا همانطور که محیط هتل با نظافت روزانه، تر و تمیز و شیک است، لباس های شما هم آراسته باشند.

یک نکته حائز اهمیت دیگر هم این که اقامت در این هتل، کار شما برای تبدیل ارزهای خودتان را بسیار آسوده خواهد نمود. زیرا صرافی هتل هیلتون همیشه حضوری فعال و موثر در آن دارد. دستگاه واکس کفش، سرویس حمل و نقل به فرودگاه، سرویس تحویل روزنامه، اتاق سیگار و پذیرش 24 ساعته هم هر یک، مزایایی هستند که هتل هیلتون در اختیار شما قرار می دهد تا اقامت شما در این مکان به خاطره ای فراموش نشدنی در ذهنتان تبدیل گردد.

اماکن نزدیک به هتل هیلتون باتومی

فاصله تا ساحل باتومی: 50 متر

فاصله تا دریای سیاه: 150 متر

فاصله تا موزه باستان شناسی باتومی: 800 متر

فاصله تا میدان اروپا: 900 متر

فاصله تا دروازه کولونادس: 1.1 کیلومتر

فاصله تا مجسمه علی و نینو: 2 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1863

به "هتل هیلتون باتومی (Hilton Batumi) ،از هتل های 5 ستاره و بی نظیر شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل هیلتون باتومی (Hilton Batumi) ،از هتل های 5 ستاره و بی نظیر شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید