موسیقی آیینی در جشنواره غذا و هنر آشپزی اردبیل برگزار می گردد

به گزارش مجله توسعه دهنده، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برگزاری موسیقی آیینی در نخستین جشنواره گردشگری غذا و هنر آشپزی ایرانی اطلاع داد.

موسیقی آیینی در جشنواره غذا و هنر آشپزی اردبیل برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، علیرضا دباغ عبداللهی سرپرست معاونت گردشگری استان امروز شنبه 30 تیر 97 در جلسه هماهنگی تبلیغ و اطلاع رسانی جشنواره گردشگری غذا و هنر آشپزی توضیح داد: برنامه های متنوع فرهنگی با هدف معرفی جاذبه های فرهنگی و گردشگری استان اردبیل در این جشنواره تدارک دیده گردیده است.

او اضافه کرد: این جشنواره هم زمان با گرامیداشت هفته استان اردبیل، در تاریخ 3 تا 5 مرداد ماه برگزار می گردد و در این بازه زمانی اجرای موسیقی آیینی نیز پیش بینی گردیده است.

سرپرست معاونت گردشگری اردبیل تاکید نمود: این جشنواره در با برگزاری مسابقات استعدادیابی آشپزی و انتخاب بهترین رستوران ها و مراکز تهیه غذا برگزار می گردد.

دباغ عبداللهی تاکید نمود: هر شرکت کننده با یک غذای سنتی در این رقابت شرکت خواهد نمود و به منظور داوری و مصاحبه با شرکت کنندگان پاویونی پیش بینی خواهد شد.

سرپرست معاونت گردشگری اردبیل همچنین به انعکاس این رویداد فرهنگی از شبکه های سراسری صدا و سیما اشاره و توضیح داد: 80 غرفه برای برگزاری این رویداد در محل برگزاری جشنواره واقع در ساحل دریاچه شورابیل، مجموعه شهر خورشید پیش بینی گردیده است.

به گفته دباغ عبداللهی جوایز نفیس شامل 30 میلیون ریال برای نفر اول، 20 میلیون ریال برای نفر دوم و 10 میلیون ریال برای نفر سوم منتخب این جشنواره تدارک دیده گردیده است.

منبع: chtn.ir
انتشار: 14 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 119

به "موسیقی آیینی در جشنواره غذا و هنر آشپزی اردبیل برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسیقی آیینی در جشنواره غذا و هنر آشپزی اردبیل برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید