مقاله: 11 جاذبه گردشگری کانادا که باید در فصل زمستان به آن ها سفر کنید

به گزارش مجله توسعه دهنده، می توانید در این شهراز سورتمه سواری و پاچیله(نوعی کفش برای راه رفتن روی برف است) در پارک فعالیت های زمستانی بروکویل لذت ببرید.

مقاله: 11 جاذبه گردشگری کانادا که باید در فصل زمستان به آن ها سفر کنید

بعد از فعالیت های هیجان انگیز زمستانی در کوه های گراوس، می توانید در تئاتر کلبه قله کوه های گراوس، از دیدن فیلم در آسمان لذت ببرید.

هالیفاکس با شربت های افرا و دیگر مواد درمانی که دارد معروف است. در این شهر می توانید از خوردن میان وعده ای که با افرای شیرین درست شده است لذت ببرید و پس از آن در جنگل ها پیاده روی کنید.

البته قبل از سفر به کانادا می توانید با مراجعه به سایت خبرنگاران برای دریافت انواع ویزای کانادا اقدام کنید. همچنین اگر نگران محل اقامت خود در هر یک از شهرهای کانادا هستید، این امکان برای شما در سایت خبرنگاران فراهم شده است تا از میان گزینه های بیشمار بهترین هتل های کانادا را برای اقامت انتخاب کنید. در ادامه با بخش اول معرفی جاذبه های گردشگری کانادا در خبرنگاران همراه باشید.

در حالی که تماشای آبشارهای عظیم در فصل تابستان مسرت بخش است، دیدن آبشارهای یخ زده کانادا در فصل زمستان نیز به همان اندازه فریبنده است. توصیف این زیبایی در قالب کلمات سخت است. این زیبایی به قدری خیره کننده است که می توانید آبشاری رویایی را در زمستان توصیف کنید. مه سردی که بالای آبشار هست نیز فضایی رویایی به آن می دهد.

منبع مقاله: 11 جاذبه گردشگری کانادا که باید در فصل زمستان به آن ها سفر کنید

انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2020

به "مقاله: 11 جاذبه گردشگری کانادا که باید در فصل زمستان به آن ها سفر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 11 جاذبه گردشگری کانادا که باید در فصل زمستان به آن ها سفر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید