مظاهری: وقت نشناسی آقای جمشیدی!

به گزارش مجله توسعه دهنده، دروازه بان تراکتورسازی تبریز به شدت از عملکرد جمشیدی، سخنگوی باشگاه ذوب آهن انتقاد دارد و تند و صریح حرف هایش را بیان نموده است.

مظاهری: وقت نشناسی آقای جمشیدی!

رشید ظاهری، عملکرد نا مطلوبی در بازی با سایپا داشت تا بازهم باور کنیم که او روی روند گاهی خوب گاهی متوسط و حتی ضعیف گام برمی دارد. مظاهری اما نتیجه این عملکرد را اظهارت نسنجیده بعضی مسئولان باشگاهش ذوب آهن می داند. او می گوید: اتفاقاتی پیش از بازی باسایپا رقم خورد که در نهایت تاثیر منفی خود را بر نتیجه نهایی بازی گذاشت. سوال من این است که وقتی یک تیم شرایط خوب و یکدستی دارد و به پیش می رود چه لزومی دارد که حرف هایی زده و شرایط تیم را به هم بریزد؟ اصلا دوست دارم بدانم کدام تیم حرفه ای و کدام مسئول و اصلا سخنگوی کدام باشگاه پیش از برگزاری یکی از بازی های تیمش مصاحبه می نماید؟ ما هفته ها بود که نمی باختیم. شرایط مان برای رسیدن به رتبه ای که نزدیک به لیاقت ما باشد مهیا شده بود و پله پله بالا می رفتیم چه شد که تصمیم گرفته شد تا درباره باشگاه و بازیکنان و خاصه خود من، حرفی بر زبان بیاید. واقعا جالب است که وقتی ما سعی می کنیم با کمترین حاشیه در بازی های اینچنین فشرده به میدان برویم و اتفاقا نتیجه خوبی هم بگیریم بزرگترهای ما از زدن هر حرفی که ممکن است تیم را به هم بریزد هیچ ترسی ندارند. از شما خواهش می کنم اگر مصاحبه ای مانند آن چه آقای جمشیدی به زبان آورده است، آن هم قبل از بازی مهم، قبلا دیده اید و یا خوانده اید را بدهید من هم بخوانم و برای همه عصبانیتم از سخنگوی تیم عذرخواهی کنم!

مظاهری انتقاد های بیشتری هم از جمشیدی دارد: پیش از این بارها رخ داده که من یا هر کدام از بازیکنان دچار اشتباهاتی شویم و اتفاقا هم از سوی مدیرعامل تیم و هم از سوی سرمربی مواخذه شویم اما همه آنها برای پس از خاتمه دیدار بود. نکته ای که باعث شده تا من و بعضی از بازیکنان تیم ناراحت شویم همین وقت نشناسی جناب سخنگوی باشگاه است. چطور می گردد وقتی تیم با نتایج خوب به پیش می رود و 12 دیدار خود را بدون شکست به خاتمه برده، ایشان می آید و حرف هایی به زبان می آورد که تمام سیستم عصبی من را مختل می نماید.

9-670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 311

به "مظاهری: وقت نشناسی آقای جمشیدی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظاهری: وقت نشناسی آقای جمشیدی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید