مرکز علمی فرهنگی سلمان شناسی و جشنواره ادبی ، فرهنگی سلمان شروع به کار کرد

به گزارش مجله توسعه دهنده، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در اصفهان، در حاشیه مراسم بزرگداشت سلمان فارسی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و نیز اعضای شهرداری منطقه 15، پوستر مرکز علمی فرهنگی سلمان شناسی و جشنواره ادبی فرهنگی سلمان رونمایی شد.

مرکز علمی فرهنگی سلمان شناسی و جشنواره ادبی ، فرهنگی سلمان شروع به کار کرد

مهرناز آزاد، دبیر اجرایی جشنواره، در مورد بخش های این جشنواره ادبی فرهنگی بیان نمود: این جشنواره در دو بخش عمومی و ویژه برگزار می گردد. بخش عمومی شامل سه قالب شعر و داستان کوتاه و مقاله با موضوعات چالش های اجتماعی، فرصت ها و تهدیدهای فرهنگی و نیز آب و زاینده رود است.

رئیس انجمن شاعران جوان استان اصفهان در ادامه در مورد بخش ویژه جشنواره ادبی فرهنگی گفت: بخش ویژه نیز با موضوعات سلمان محمدی، اندیشمندان و مکتب اصفهان و بعلاوه اصفهان شناسی و تاریخ جی در قالب مقالات، پذیرای شرکت کنندگان در این جشنواره است.

جشنواره ادبی فرهنگی سلمان فارسی با کوشش انجمن شاعران جوان استان اصفهان با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری منطقه 15 برگزار می گردد.

علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره تا 10 شهریور برای ارسال آثار خود به دبیرخانه واقع در خیابان جی، چهارراه مسجدعلی، خیابان شهدای ستار، فرهنگسرای اندیشه، فرصت دارند. پست الکترونیکی [email protected] نیز برای دریافت آثار در دسترس است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 2 شهریور 1402 بروزرسانی: 2 شهریور 1402 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2397

به "مرکز علمی فرهنگی سلمان شناسی و جشنواره ادبی ، فرهنگی سلمان شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز علمی فرهنگی سلمان شناسی و جشنواره ادبی ، فرهنگی سلمان شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید