محمود فکری ستاره های لیگ را گلچین کرد خبرنگاران

به گزارش مجله توسعه دهنده، محمود فکری در لیست خرید خود تمام ستاره های لیگ رجحان را گلچین نموده است.

محمود فکری ستاره های لیگ را گلچین کرد خبرنگاران

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمود فکری حالا که ماندگار شده لیست خرید بازیکنان خود را در اختیار مدیران استقلال قرار داده است. لیستی که به نظر نمی رسد مدیران این باشگاه توانایی به خدمت دریافت این بازیکنان را داشته باشند. در لیست فکر بازیکنانی مانند طالب ریکانی، میلاد جهانی، امین قاسمی نژاد، احسان حاج صفی، اشکان دژآگه، میثم تیموری، حامد پاکدل و مهدی کیانی دیده می شوند. لیستی که به خدمت دریافت تنها یک گزینه از آن مانند به پایان رساندن یک ماموریت سخت است.

در لیست مورد نظر فکری تنها گزینه در دسترس مهدی کیانی بود که در سپاهان شرایط خوربی نداشت. باقی بازیکنانی که محمود فکری خواهان به خدمت دریافت آنها شده نفرات معین کننده ای در تیم های خود هستند که حتی در صورت راضی شدن باشگاه شان هزینه گزافی به مدیریت استقلال برای جذب آنها تحمیل خواهد نمود. در واقع لیست محمود فکری بیشتر از آنکه برای ترمیم نقاط ضعف استقلال باشد به نوعی شبیه به یک انقلاب تیمی در نیم فصل است.

لیستی که از سرمربی آبی ها رسانه ای شده (که به زعم کارشناسان فوتبال تیم پرمهره ای در اختیار دارد) بیشتر برای نخریدن است تا خریدن.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1631

به "محمود فکری ستاره های لیگ را گلچین کرد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمود فکری ستاره های لیگ را گلچین کرد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید