لیگ NBA، پیروزی میلیمتری مجیک و تاندر، مدیران میامی، بازیکن جوان خود را غافلگیر کردند

به گزارش مجله توسعه دهنده، سازمان NBA و مسئولان تیم بسکتبال میامی در بازی مقابل ایندیانا پیسرز، بازیکن جوان و اهل گابن خود را با یک حرکت خلاقانه، غافلگیر کردند.

لیگ NBA، پیروزی میلیمتری مجیک و تاندر، مدیران میامی، بازیکن جوان خود را غافلگیر کردند

به گزارش خبرنگاران، لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا صبح امروز (شنبه) شاهد دیدارهایی بود که با کمترین اختلاف ممکن به انتها رسیدند و دو تیم تا لحظات انتهای برای پیروزی کوشش کردند. تیم اورلاندو مجیک در سالن آموِی سنتر با اختلاف یک امتیاز مقابل میهمان خود فیلادلفیا سونی سیکسرز به پیروزی رسید. جوئل امبید، بازیکن کامرونی سیکسرز 24 امتیاز و 11 ریباند برای این تیم کسب کرد و نیکولا ووسویچ هم 16 امتیاز و 12 ریباند در چهاردهمین پیروزی مجیک برای این تیم به دست آورد.

در بازی دیگری که در سالن امریکن ایرلاینز میامی برگزار گردید، تیم میزبان با یک امتیاز اختلاف مقابل ایندیانا پیسرز به پیروزی رسید. اریک اسپولسترا، سرمربی میامی به شاگردانش هشدار داده بود که نتیجه بازی مقابل ایندیانا ممکن است به یک توپ بستگی داشته باشد و همین طور هم شد. گوران دراجیچ، بازیکن اهل اسلوونی میامی در فاصله 6 ثانیه مانده به انتها بازی با یک شوت، تمیش را از شکست نجات داد. میامی در خانه 14 پیروزی و تنها یک شکست داشته است.

سازمان NBA و مسئولان تیم میامی در این بازی، بازیکن جوان و اهل گابن خود را با یک حرکت خلاقانه، غافلگیر کردند. آنها مادر کریس سیلوا بازیکن تیم میامی را بدون اطلاع این بازیکن از گابن به میامی آوردند تا او پیش از بازی و بعد از 3 سال، مادرش را ببیند.

تیم شارلوت هورنتس هم با 2 امتیاز اختلاف از میهمان خود اوکلاهماسیتی تاندر باخت و میلواکی باکس هم در غیاب یانیس آنتتوکنمپو از سد آتلانتا هاوکس گذشت. میلواکی تنها تیم فصل جاری لیگ است که در همه بازی های خود بیش از 100 امتیاز گرفته است.

نتایح دیدارهای صبح امروز لیگ بسکتبال آمریکا به توضیح زیر است:

کلیولند 117 - بوستون 129

اوکلاهماسیتی 104 - شارلوت 102 (وقت اضافه نخست)

فیلادلفیا 97 - اورلاندو 98

میلواکی 112 - آتلانتا 86

ایندیانا 112 - میامی 113

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 811

به "لیگ NBA، پیروزی میلیمتری مجیک و تاندر، مدیران میامی، بازیکن جوان خود را غافلگیر کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ NBA، پیروزی میلیمتری مجیک و تاندر، مدیران میامی، بازیکن جوان خود را غافلگیر کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید