لیگ برتر فوتبال، رجحان یک نیمه ای گل گهر مقابل پرسپولیس

به گزارش مجله توسعه دهنده، نیمه نخست ملاقات تیم های پرسپولیس و گل گهر سیرجان در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال با فزونی تیم میهمان انتها یافت.

لیگ برتر فوتبال، رجحان یک نیمه ای گل گهر مقابل پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، ملاقات تیم های پرسپولیس و گل گهر سیرجان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت 18 امروز (شنبه) در استادیوم آزادی شروع شد و نیمه نخست این ملاقات به فزونی یک بر صفر شاگردان قلعه نویی انجامید. تنها گل این تیم را آرمین سهرابیان در دقیقه 2+45 وارد دروازه پرسپولیس کرد.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، فرشاد فرجی، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، سعید آقایی، مهدی شیری، میلاد سرلک، رضا اسدی، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آل کثیر.

ترکیب گل گهر: محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، علیرضا آرتا، مهدی تیکدری، یونس شاکری (45 - مرتضی تبریزی)، رضا شکاری، میلاد زکی پور، سعید صادقی، مسیح زاهدی و امین پورعلی.

داور: بیژن حیدری

دقیقه 29: در شرایطی که یک سوم از زمان بازی در میانه میدان دنبال می شد و دو تیم خطری روی دروازه هم ایجاد نمی کردند، اولین اتفاق بازی کارت زرد آرمین سهرابیان بود که با خطا روی عیسی آل کثیر دریافت کرد.

دقیقه 30: پرسپولیس روی توپی که وارد محوطه جریمه گل گهر کرد، صاحب یک ضربه کرنر شد. این کرنر با ضربه سر رضا اسدی، تبدیل به موقعیتی خوب برای سرخپوشان شد که محسن فروزان توپ را از روی خط دروازه برگرداند.

دقیقه 41: مهدی ترابی از راهی دور اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او با اختلاف کمی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 2+45: گل گهر صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ارسال آن روی محوطه جریمه با ضربه سر امین پورعلی همراه شد و در ادامه آرمین سهرابیان با اثرگذاری روی توپ، گل گل گهر را به ثبت رساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2040

به "لیگ برتر فوتبال، رجحان یک نیمه ای گل گهر مقابل پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، رجحان یک نیمه ای گل گهر مقابل پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید