لذت تماشای غروب در سیدنی

به گزارش مجله توسعه دهنده، غروب آفتاب در شهر و مخصوصاً ساحل، منظره دل انگیز و بسیار زیبایی را پدید می آورد. شهر سیدنی (Sydney) هم به دلیل دارا بودن خطوط ساحلی و بنادر وسیع و گسترده یکی از برترین مکان ها برای تماشای غروب به تعداد می آید. در ادامه به معرفی مکان هایی پرداخته ایم که منظره زیباتری از غروب به دست می دهند پس با مجله خبرنگاران همراه باشید.

لذت تماشای غروب در سیدنی

با تور استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

پارک مور

پارک مور (Moore Park) جزو منطقه ها اصلی گردشگری نیست و برای همین می توان با کمال آرامش به تماشای غروب پرداخت. این پارک که در 3 کیلومتری مرکز تجاری سیدنی و پارک سِنتِنیال (Centennial) واقع شده، منطقه ها دیدنی بسیاری دارد. عظیم ترین ورزشگاه های سیدنی (باشگاه کریکت و ورزشگاه فوتبال)، زمین های ورزشی متعدد، زمین گلف، مدارس و استدیوی فیلم سازی فاکس (Fox Studio) نمونه هایی از این منطقه ها هستند. تماشای شهر از بالای تپه مور و به دور از شلوغی و همهمه، تجربه تازه و جالبی است.

بندر دارلینگ

بندر دارلینگ (Darling) در نزدیکی مرکز تجاری سیدنی بوده و دارای کافی شاپ ها و رستوران های بسیاری است. موزه دریایی استرالیا، موزه مادام توسو (Madame Tussauds) و آکواریوم سیدنی هم در این بندر قرار دارند. دارلینگ یکی از منطقه ها گردشگری سیدنی به تعداد می رود که از آن منظره زیبایی از غروب خورشید بر فراز دکل کشتی ها و ساختمان های بلند قابل مشاهده است.

استخر باندی آیسبرگز

استخر عمومی باندی آیسبرگز (Bondi Icebergs) بیش از صد سال قدمت داشته و شامل بخش های کم عمقی برای بچه ها و سایر مبتدیان است. غروب خورشید و موج هایی که مدام به سطح آب برخورد می کنند منظره زیبا و شگفت انگیزی را در کنار این استخر به وجود آورده اند. در باندی آیسبرگز افراد می توانند پس از تاریک شدن هوا، از حمام و سونا استفاده نموده و شام را در کافه ها و رستوران های رو به اقیانوس میل کنند. ورودی استخر و سونا برای عظیم سالان 21 و برای بچه ها تقریباً 15 هزار تومان است. بعلاوه قیمت اجاره کمد شخصی 11 هزار تومان بوده و امکان عضویت در استخر هم برای همه وجود دارد.

برای خرید بلیط هواپیما به استرالیا به سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1864

به "لذت تماشای غروب در سیدنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لذت تماشای غروب در سیدنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید