قسمت بیست و سوم سریال کرگدن منتشر شد

به گزارش مجله توسعه دهنده، سریال کرگدن به کارگردانی کیارش اسدی زاده و تهیه کنندگی صادق کمک، جدید ترین سریال شبکه نمایش خانگی است که قسمت بیست و سوم آن شنبه سی فروردین منتشر می گردد.

قسمت بیست و سوم سریال کرگدن منتشر شد

در قسمت قبل دیدیم که گیسو کسی که افشین را زده است برای ونوشه پیدا می نماید. او همدستی نازنین و کیانا را لو می دهد و ونوشه هم خود او را مامور از میان برداشتن نازنین می نماید. گیسو که توان انجام چنین کاری را ندارد تصمیم می گیرد نازنین را باخبر کند، اما افشین پیش از او پرتوی را مامور زدن نازنین می نماید و دست پرتوی زودتر از گیسو به نازنین می رسد.

مهرداد از طرف افراد بالا دستی اش در خارج از کشور تحت فشار قرار گرفته است و از این طرف نیز ونوشه را تحت فشار قرار می دهد تا زودتر کار ها را پیش ببرد که بتوانند کشور را ترک نمایند. ونوشه دیگر مهره ای سوخته برای عظیم تر هایش محسوب می گردد و بعد از به اتمام رسیدن کار ها آن ها دیگر نظر مساعدی روی او ندارند در حالی که هنوز هم می خواهند با افشین، که توانایی های بیشتری نسبت به خواهرش نشان داده است، کار نمایند.

با اضافه شدن چند شخصیت فرعی جدید و رنگ عوض کردن بعضی از سایر کاراکتر ها سریال کرگدن دیگر جذابیتش را از دست داده است و بسیاری از اتفاقات دیگر دنبال کردنی به نظر نمی رسند و با عقل جور در نمی آیند.

شخصیت نوید و آن چه می داند کلید اصلی ماجرا ها و نقطه پیوند شخصیت های مختلف داستان است، اما عملا هیچکدام از نیرو ها سراغ او نمی فرایند او را به حال خود رها نموده اند. نوید مدتی ساکت در آسایشگاه بود و کلامی حرف نمی زد، اما به ناگهان و بی دلیل پدرش او را از آسایشگاه مرخص کرد، نوید آغاز به حرف زدن و زندگی عادی خود کرد، از آن قسمت به بعد خبری از پدر نوید نشد و حتی دانیال هم که به در این راه یاری نموده بود حتی سری به نوید نزد.

بدین شکل داستان با گسترش پیدا کردن و حجیم شدن اسفنجی اش دیگر چنگی به دل نمی زند. کرگدنی که در قسمت های ابتدایی اش بیننده را جذب ریتم و سرعت بالا و داستان پر انرژی و متفاوتش می کرد اکنون با رکودی روبرو شده است که با پرده برداری از راز های عظیم کاراکتر هایش سعی دارد که خون تازه ای در رگ داستانش تزریق کند، اما این راز های عظیم هیچ یک به اندازه کنش های کوچک ابتدایی سریال جذاب و برانگیزاننده عمل نمی نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1052

به "قسمت بیست و سوم سریال کرگدن منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسمت بیست و سوم سریال کرگدن منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید