قابلیت صدای محیط گلکسی Buds2 Pro سامسونگ برای افراد کم شنوا ارتقا یافت

به گزارش مجله توسعه دهنده، گلکسی Buds2 Pro سامسونگ به شکلی طراحی و ساخته شده که برترین عملکرد و صدا را به گوش کاربر خود برساند، برای همین چه در حال گوش دادن به موسیقی مورد علاقه تان باشید و چه قصد تقویت یا کاهش صدای محیط خود را داشته باشید، شما برترین کیفیت را از جدیدترین هدفون سامسونگ دریافت می کنید.

قابلیت صدای محیط گلکسی Buds2 Pro سامسونگ برای افراد کم شنوا ارتقا یافت

در روزهای نزدیک به روز جهانی آگاهی از دسترسی پذیری، سامسونگ بار دیگر تعهد خود برای افزایش دسترسی کاربران به سرویس ها و محصولات مختلف را نشان داد. این بار گلکسی Buds2 Pro به یاری افراد کم شنوا آمده تا به یاری این هدفون بتوانند صداهای محیط خود را بهتر شنیده و از آن لذت ببرند.

خلق فناوری های در دسترس و فراگیر

قابلیت صدای محیط یا Ambient Sound در هدفون های گلکسی Buds2 Pro سامسونگ می تواند به کسانی که دچار ضعف کم تا میانه در شنوایی هستند، یاری کند تا صداهای محیط را بهتر بشنوند. تا پیش از این کاربران می توانستند در سه سطح قابل شخصی سازی، صدای محیط خود را تقویت نمایند و از اتفاقات اطراف باخبر شوند. حالا و با ارتقای این قابلیت، دو سطح تازه به آن اضافه شده تا سطوح در دسترس کاربران برای ارتقای صدای محیط به پنج مرحله برسد.

ارزیابی های مربوط به کارآمدی و عملکرد این قابلیت، طی یک کارآزمایی بالینی در آزمایشگاه تحقیقاتی سمعک و پیری دانشگاه آیووا اجرا شده است. طی این تحقیقات معین شد که گلکسی Buds2 Pro به شکل موثری درک صحبت و گفتار را در افرادی که دچار ضعف کم تا میانه در شنوایی هستند، بهبود می دهد. علاوه بر این آزمایش مشابه ای در مرکز پزشکی سامسونگ کارآمدی گلکسی Buds2 Pro را در زمینه یاری به افراد کم شنوا تایید کرد. در این آزمایش، گلکسی Buds2 Pro به عنوان ابزاری مفید و کاربردی برای برقراری ارتباط این دسته از افراد در یک محیط آرام شناخته شد.

دسترسی به سطوح تازه شخصی سازی

ارتقای قابلیت صدای محیط این امکان را در اختیار کاربران گلکسی Buds2 Pro می گذارد تا براساس نیازهای متنوع خود تنظیمات این ویژگی را بهینه نمایند. کاربران می توانند صدا را به ترتیب از چپ به راست تنظیم و علاوه بر این محدوده صدای محیط خود را در پنج مرحله مختلف از سطح آهسته تا شفاف بهینه و شخصی سازی نمایند.

این قابلیت دارای ویژگی دیگری به نام تطبیق صدای محیط (Adapt Ambient Sound) است که به کاربران یاری می نماید تا صدای اطراف خود را با وضوح بیشتری بشنوند.

هان گیل مون، رییس آزمایشگاه پیشرفته صوت بخش تجربه موبایل سامسونگ گفت : بسیار خوشحالیم که در روز جهانی آگاهی از دسترسی پذیری، می توانیم قابلیت پیشرفته و ارتقایافته گلکسی Buds2 Pro را به کاربران خود معرفی کنیم. این کار ادامه خواهد یافت تا هر کاربری بتواند در هر زمان و مکانی برترین صدای ممکن را با گلکسی Buds2 Pro تجربه کند.

قابلیت ارتقایافته صدای محیط طی هفته های آینده و به تدریج به وسیله به روزرسانی های نرم افزاری برای کاربران گلکسی Buds2 Pro عرضه می گردد.

منبع: فوت و فن
انتشار: 27 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1402 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2358

به "قابلیت صدای محیط گلکسی Buds2 Pro سامسونگ برای افراد کم شنوا ارتقا یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت صدای محیط گلکسی Buds2 Pro سامسونگ برای افراد کم شنوا ارتقا یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید