فیلم برداری Shazam سال بعد در کانادا شروع می گردد

به گزارش مجله توسعه دهنده، سینما گیمفا: یکی از پروژه های بعدی دنیای توسعه یافته دی سی (DC Extended Universe) فیلم Shazam (شزم) از دیوید اف سندبرگ (David F. Sandberg) است که قرار است سال بعد در کانادا فیلم برداری شود و بهار سال 2019 نیز اکران شود.

فیلم برداری Shazam سال بعد در کانادا شروع می گردد

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

علی رغم این که معمولا فیلم های با بودجه ی زیاد در هالیوود ساخته می شوند، مالیات و هزینه های فیلم برداری در شهرهای بزرگ مثل لس آنجلس و نیویورک، از لحاظ مالی بودجه زیادی مصرف می نماید. بنابراین بسیاری از فیلم های بزرگ در مناطقی فیلم برداری می شوند که هزینه کمتری صرف گردد، مانند نیو اورلئان و آتلانتا. شهرهایی مثل ونکوور، تورنتو و دیگر مناطق کانادا برای تصویر برداری بسیار ارزان تر از کلان شهرهای آمریکا است.

اکنون به نظر می رسد که دنیای توسعه یافته دی سی برای فیلم برداری پروژه بزرگ خود یعنی Shazam برای مدتی طولانی به کانادا سفر کند. سایت کانادایی اطلاعات فیلم Whats Filming.ca، عکس فیلم Shazam از کارگردان دیوید اف سندبرگ را منتشر نموده است. بر اساس گفته این سایت، فیلم برداری در اونتاریو (Ontario) که یکی از مناطق پرجمعیت کانادا است انجام می گردد. کار فراوری از پنجم ماه فوریه آغاز شده و در چهارم ماه می به سرانجام می رسد.

اگر شما در اونتاریو زندگی می کنید و به دنبال مکان دقیق فیلم برداری Shazam هستید، باید اشاره کنیم که این فیلم تحت عنوان محرمانه Franklin فیلم برداری می گردد تا توجه عموم مردم را تا آنجا که ممکن است منحرف کند. این یک شیوه معمول در بین فیلم های هالیوودی است اما در عصر اینترنت سخت است که اسم های محرمانانه را از طرفداران مخفی کنیم. البته به زودی عکس هایی از فیلم برداری در دسترس خواهد بود.

Shazam نیز از دیگر فیلم های ابر قهرمانانه ای که در کانادا فیلم برداری شده اند مثل The Incridible Hulk (هالک شگفت انگیز)، X-Men: Day of Future Past (ایکس من: روزهای آینده در گذشته)، Deadpool 2 و Suicide Squad (جوخه انتحار) پیروی خواهد نمود. ما همچنان نمی دانیم چه بازیگرانی به فیلم سندبرگ خواهند پیوست و چه کسی نقش اول و چه کسانی نقش های مکمل را بازی خواهند کرد. اما می دانیم که دواین جانسون (Dwayne Johnson) بعنوان شخصیت شرور بلک آدام (Black Adam) در Shazam بازی نخواهد نمود. در صورت انتشار اخبار جدید در رابطه با ساخت فیلم Shazam، ما حتما آن را به اطلاع خواهیم رساند.

منبع: برترین ها
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 579

به "فیلم برداری Shazam سال بعد در کانادا شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم برداری Shazam سال بعد در کانادا شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید