فواید خاکستر آتشفشانی برای پوست

به گزارش مجله توسعه دهنده، وقتی می فهمید که یکی از جدیدترین مواد لازم برای مراقبت از پوست از آتشفشان ها ناشی می گردد ، ممکن است فکر کنید که کوشش برای جوانی ابدی پایان بیش از حد شده است.

فواید خاکستر آتشفشانی برای پوست

به گزارش خبرنگاران ،اما خاکستر آتشفشانی مانند خاکستر واقعی ، ناشی از یک آتشفشان واقعی ، و به همین دلیل ، در کرم ها ، ماسک ها و پاک نماینده های ما ظاهر شده است. گرچه این نام ممکن است نامطبوع باشد و سوالاتی را درباره چگونگی تهیه آن ایجاد کند ، خاکستر آتشفشانی دارای یک نوع فواید پوستی است. خاکستر آتشفشانی را به عنوان نمونه ملایم تر و لطیف تر اما به همان اندازه کارآمد نسبت به خاک و گل در نظر بگیرید.

خاکستر آتشفشانی

نوع مواد تشکیل دهنده: آنتی اکسیدان.

مزایای اصلی: شفاف سازی ، ضد باکتری ، اکسیداسیون را کاهش می دهد.

چه کسانی باید از آن استفاده کند: به طور کلی ، افرادی که پوستی آکنه ای و چرب دارند.

چقدر می توانید از آن بهره ببرید؟ سعی کنید هر چند روز یک بار بیشتر از آن استفاده نکنید ، زیرا ممکن است خشک گردد.

مناسب مواد آبرسانی مانند هیالورونیک اسید.

برای استفاده با لایه بردارهای دیگر توصیه نمی گردد ، زیرا ممکن است سفت نماینده باشد.

خاکستر آتشفشانی چیست؟

طبق نشنال جئوگرافیک ، به ساده ترین اصطلاحات ، خاکستر آتشفشانی مخلوطی از ذرات سنگ ، مواد معدنی و شیشه است که در هنگام فوران آتشفشان از آتشفشان خارج می گردد. خاکستر آتشفشانی ترکیبی از خاک رس گوگردی و بتونیت است. برخلاف گدازه یا سنگ آتشفشانی ، خاکستر آتشفشانی چیزی نیست که از آتشفشان ها جریان داشته باشد. در عوض ، آن را در فواصل زیاد همراه با آب و گاز دفع می نمایند. خاکستر آتشفشانی در طول سالها مسائل زیادی برای مردم ایجاد نموده است - از کشتن محصولات گرفته تا تأخیر و لغو پروازها. با این حال ، ساختار منحصر به فرد آن ، آن را به ماده ای خارق العاده برای مراقبت از پوست تبدیل نموده است.

ذرات خاکستر آتشفشانی بسیار ریز و بسیار متخلخل هستند ، به این معنی که فوق العاده جذب می شوند. این برای تمیز کردن مایعات بسیار خوب عمل می نماید. در بازار زیبایی ، این بدان معنی است که آنها به طور خاص برای پاکسازی روغن و سبوم سر سختی که در طول روز روی صورت شما می نشیند عالی هستند. این همچنین بدان معنی است که خاکستر برای پاک کردن هر چیز طبیعی که ممکن است روی صورت شما قرار داشته باشد مانند آلودگی و آرایش اضافی مفید است.

فواید خاکستر آتشفشانی برای پوست

برای سالها شناخته شده است که به تسکین پوست ملتهب در اگزما و پسوریازیس یاری می نماید.

به عبارت دیگر ، همه چیزهای بد را مانند یک اسفنج خیس می نماید. به گفته کینگ ، خاکستر آتشفشانی برای رساندن سبوم ، مانند خاک رس عمل می نماید ، و به ویژه برای کسانی که پوستی چرب و مستعد آکنه دارند بسیار مفید است.

خاکستر آتشفشانی بسیار غنی از مواد معدنی است و دارای خواص ضد عفونی نماینده ، ضد باکتری و آنتی اکسیدان است. بنابراین برای از بین بردن لکه ها بلکه باعث التیام پوست ملتهب و تحریک شده بسیار خوب عمل می نماید. اساساً ، اگر پوست شما احساس آلودگی می نماید - به هر دلیلی - خاکستر آتشفشانی یک ماده کاملاً مناسب برای استفاده است.

عوارض جانبی خاکستر آتشفشانی

خاکستر آتشفشانی دارای همان اثر جانبی عمده تقریباً هر محصول آتشفشانی یا گل و لای است که در حال خشک شدن است. مانند این ، اگر با مواد مناسب ترکیب نشده باشد ، می تواند باعث تحریک جدی صورت گردد. پوست به این معنی نیست که کاملاً فاقد چربی باشد - به همین دلیل مواد پاک نماینده چربی وجود دارد و بعضی از افراد با پوست چرب در واقع وقتی روغن بیشتری اضافه می نمایند به جای کوشش برای خشک کردن ، به آن یاری می نماید. سعی کنید اطمینان حاصل کنید که محصول مبتنی بر خاکستر آتشفشانی که استفاده می کنید دارای بسیاری از مواد آبرسان برای تعادل آن است.

نحوه استفاده از آن

خاکستر آتشفشانی دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد باکتری است. با این حال ، وی راهی برای استفاده از آنها پیشنهاد می نماید: برای مدت زمان طولانی صورت داشته باشید ، مگر اینکه پوست شما بسیار چرب باشد. با این حال ، این یک درمان خارق العاده را ایجاد می نماید. آماده هستید خاکستر آتشفشانی را در برنامه مراقبت از پوست خود بگنجانید؟

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1544

به "فواید خاکستر آتشفشانی برای پوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فواید خاکستر آتشفشانی برای پوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید