شیرتری: با روحیه بالایی راهی مسابقات والیبال امیدهای آسیا می شویم، امیدوارم دو، سه پله صعود کنیم

به گزارش مجله توسعه دهنده، کاپیتان تیم ملی والیبال زیر 23سال بانوان ایران گفت: شاید تجربه بازیکنان به لحاظ حضور در مسابقات بین المللی کم باشد اما روحیه بالاتری داریم.

شیرتری: با روحیه بالایی راهی مسابقات والیبال امیدهای آسیا می شویم، امیدوارم دو، سه پله صعود کنیم

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

نگین شیرتری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: به دلیل حضور در لیگ و مسابقات، از مرحله دوم اردوها به جمع اردونشینان تیم امید اضافه شدم. به همراه تیم نیز به اردوی اسلوونی رفتم. اردوی بسیار خوبی بود و چند بازی تدارکاتی را هم در این اردو تجربه کردیم.

وی اضافه نمود: بازی های محبت آمیز ای که در اردوی اسلوونی داشتیم بسیار مفید بود. در اردوی اسلوونی بازی محبت آمیز ای را نیز با تیم آذربایجان برگزار کردیم، در این بازی و چند بازی دیگر نقاط ضعف و قوت خود را پیدا کردیم.

پاسور تیم ملی امید ادامه داد: در شرایطی اردوهای تیم به خاتمه می رسد که متاسفانه مدت زمان اردوهای آماده سازی تیم امید بسیار محدود بود، به طور حتم اگر زمان اردوها بیشتر بود شرایط بهتری داشتیم و با آمادگی بالاتری راهی مسابقات تایلند می شدیم.

شیرتری توضیح داد: دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در حالی از چند روز دیگر شروع می گردد که بیشتر بازیکنان تیم ما تجربه بازی بین المللی ندارند، البته تجربه تیم از این بعد پایین است اما اعتماد و روحیه بازیکنان بالاست. با همین روحیه به مصاف رقبای آسیایی می رویم.

وی تاکید نمود: برای دومین بار در ترکیب تیم امید در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت می کنم.دوره قبل عنوان هشتم را با تیم امید به دست آوردیم. این بار در شرایطی راهی مسابقات قهرمانی زیر 23سال می شویم که امیدوارم دو، سه پله نسبت به دوره قبل بالاتر برویم.

کاپیتان تیم ملی والیبال دختران زیر23سال در پاسخ به این سوال که آیا در جام باشگاه ها نیز تیم سرمایه را همراهی خواهد نمود، گفت:جام باشگاه های آسیا با فاصله زمانی کوتاهی پس از مسابقات تایلند برگزار می گردد. نمی دانم به جام باشگاه ها می رسم یا نه، با توجه به مصدومیتی که از ناحیه دیسک کمر دارم باید شرایط را بسنجم. خوشبختانه تیم سرمایه دو پاسور بسیار خوب را در اختیار دارد که می توانند این تیم را به خوبی همراهی نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 804

به "شیرتری: با روحیه بالایی راهی مسابقات والیبال امیدهای آسیا می شویم، امیدوارم دو، سه پله صعود کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیرتری: با روحیه بالایی راهی مسابقات والیبال امیدهای آسیا می شویم، امیدوارم دو، سه پله صعود کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید