شایسته این باخت نبودیم، ابراز تاسف از شکست استقلال

به گزارش مجله توسعه دهنده، به گزارش خبرنگاران، آندره استراماچونی عصر امروز آدینه در نشست خبری بعداز بازی ماشین سازی تبریز با استقلال تهران در تبریز گفت: در لحظات پایانی بازی و روی یک ضربه آزاد گل خوردیم و در بقیه دقایق بازی شانس های زیادی برای گلزنی داشتیم.

شایسته این باخت نبودیم، ابراز تاسف از شکست استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال از شکست تیمش مقابل ماشین سازی تبریز ابراز تأسف کرد و گفت: اصلا برایم قابل قبول نبود که شکست بخوریم.

وی ادامه داد: دو ماه است که کار می کنیم و امروز عملکرد خوبی نداشتیم. ما بازی را خیلی بد آغاز کردیم و ماشین سازی بهتر از ما بود. در دقیقه اول یا دوم ماشین سازی فرصت خوبی داشت که حسینی توپ را به خوبی کنترل کرد ولی در ادامه تیم برتر بودیم. یک توپ را از دست دادیم و نتیجه را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم ماشین سازی از خط نیمه عبور نکرد. البته گل لحظات خاتمهی و این اشتباه از طرف بازیکنان ما بود. در فوتبال این اشتباه اجتناب ناپذیر است.

وی ابراز داشت: از تیم ماشین سازی تشکر می کنم و این پیروزی را به طرفداران آنها تبریک می گویم. امروز خرابکاری کردیم ولی من هرگز تسلیم نمی گردد.

استقلال و ماشین سازی امروز آدینه در چارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتبال در استادیوم بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر ماشین سازی به خاتمه رسید.

تک گل ماشین سازی را اتابک زارعی در دقیقه 4+90 زد.

پیروز نشدن استقلال در این دیدار باعث شد که طلسم نبردن های این تیم در هفته نخست لیگ برتر به چهار سال برسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 429

به "شایسته این باخت نبودیم، ابراز تاسف از شکست استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایسته این باخت نبودیم، ابراز تاسف از شکست استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید