سیاوش قسمت هفتم؛ باد کردن رگ غیرت

به گزارش مجله توسعه دهنده، خبرنگارانـ قسمت هفتم سریال سیاوش به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی مهدی کمک، آدینه 22 اسفند ماه 1399 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

سیاوش قسمت هفتم؛ باد کردن رگ غیرت

در خلاصه داستان این قسمت آمده است: جلال که به خواهرش جیران شک نموده است، او را تعقیب می نماید تا سر از کارش در بیاورد. از طرفی صابر به دنبال کسی است که باعث زندان رفتنش شده و... در قسمت هفتم سیاوش سعی می نماید کمی از حال روز های گذشته اش فاصله بگیرد و به خودش مسلط شود. به باشگاه بر می شود تا نیرو و انرژی و خشم و انگیزه هایش را در تشک کشتی و به یاری شاگردانش جهت بدهد و انگیزه آن ها را برای رسیدن به افتخار در زندگی تقویت کند. اما دیدن جلال درحالی جز آن چه که باید دوباره همه چیز را به هم می ریزد.

جیران خواهر جلال و خواهر ناتنی سیاوش با رفت و آمد های مشکوکش با یک نفر و با کار کردنش در یک کافه در دنیایی بیرون از دنیای جلال، سیاوش، صابر و... و به طور کلی در فضایی خارج از محلی که در آن عظیم شده است، سیر می نماید و هدفش هم رفتن از آن محل و فرار از آن دنیاست. اما منطق جلال چیز دیگری است. منطقی که شاید تندتر از سیاوش و آرام تر از صابر باشد؛ اما در کل از یک محل تغذیه می شود. جلال به امید این که حرف های سیاوش راه به جایی ببرد، او را به کافه می برد تا با جیران صحبت کند.

اما جیران در مسیرش اراده نموده است و دیگر به منطق و ادبیات جلال، سیاوش یا هیچ کس دیگر تن نمی دهد و این شروع جنگ دیگری برای سیاوش می شود. سیاوشی که جیران را از خانواده خودش می داند و حفاظت از خانواده اش عظیمترین دغدغه اش است. در سوی دیگر صابر بعد از صحبت با نصرت می فهمد که عامل به زندان افتادن او پسرخاله اش نیست؛ بلکه کسی بوده است که به او دستور برگشت زدن چکش را داده است؛ بنابراین همه جا به دنبال او می شود. در این میانه کار های نصرت را هم برطرف و رجوع می نماید. چک های او را نقد می نماید و به زد و خورد با بدهکاران او می پردازد.

سیاوش در قسمت هفتم وارد فازی می شود که غیرت، ناموس، خانواده و مفاهیمی این چنینی در آن به چالش کشیده می شود که پیش از این دست مایه آثار دیگری نیز بوده است. اما به نظر می رسد نگاه سیاوش و سریالش از جانب طرفداری این مفاهیم است. این که خواهر ناتنی سیاوش و صابر حق ندارد آن طور که می خواهد زندگی کند. این که واکنش صابر به این موضوع خون ریزی، واکنش جلال کتک کاری و واکنش سیاوش مشت های گره نموده، صورت برافروخته و مشت کوبیدن به میز و تهدید و... است.

سریال سیاوش وقتی پای صابر، شخصیت، زندگی و ماجرایش در میان باشد، بسیار جذاب پیش می رود و صحنه هایی تماشایی را می سازد. از طرفی دیگر ماجرا های سیاوش ریتم سریال را به شدت می اندازد و نفس سریال را می گیرد.

به هر روی سریال سیاوش بعد از گذشت هفت قسمت کم کم سر و شکل خودش را پیدا می نماید و در قسمت های آینده امید به جذاب تر شدن آن می رود....

منبع: فرارو
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1654

به "سیاوش قسمت هفتم؛ باد کردن رگ غیرت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاوش قسمت هفتم؛ باد کردن رگ غیرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید