سفر وزیر خارجه پاکستان به مالزی

به گزارش مجله توسعه دهنده، وزارت خارجه پاکستان با اعلام سفر شاه محمود قریشی به مالزی توضیح داد: وی دیدار مهمی با نخست وزیر این کشور خواهد داشت.

سفر وزیر خارجه پاکستان به مالزی

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از ای.آر.وای نیوز، شاه محمود قریشی وزیر خارجه پاکستان با هدف ملاقات با مهاتیر محمد نخست وزیر مالزی راهی این کشور شد.

گزارش ها حاکی است قریشی علاوه بر مهاتیر محمد با دیگر سران کشور مالزی نیز دیدار و تبادل نظر خواهد داشت.

وی در بدو ورود مورد استقبال همتای مالزیایی خود نهاده شد و سپس برای برگزاری جلسه با داتو سیف الدین وزیر خارجه مالزی راهی ساختمان این وزارت خانه شد.

قرار است قریشی با تجار و بازرگانان کشور مالزی نیز دیدار و تبادل نظر داشته باشد تا در مورد صادرات و واردات بین دو کشور تفاهم نامه های تازه ای امضا گردد.

بیان فرصت های سرمایه گذاری در پاکستان و دعوت از سرمایه گذاران کشور مالزی برای حضور در پاکستان یکی از مهم ترین برنامه های سفر قریشی خواهد بود.

پاکستان و مالزی در صدد گسترش روابط تجاری هستند و نخست وزیر پاکستان از زمان شروع مسئولیت خود دوبار به مالزی سفر نموده است.

حمایت مهاتیر محمد از مواضع پاکستان در مورد کشمیر مورد توجه رسانه های پاکستانی نهاده شده است و نخست وزیر مالزی علی رغم تهدیدات تجار هندی حاضر به تغییر مواضع خود نشد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 565

به "سفر وزیر خارجه پاکستان به مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر وزیر خارجه پاکستان به مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید