سفر به آبشار عروس ایران

به گزارش مجله توسعه دهنده، مازندران، دارای طبیعتی سر سبز، زیبا و دوست داشتنی است و در این منطقه آبشار های متعددی وجود دارد که یکی از زیباترین آنها، آبشار عروس دامن است.

سفر به آبشار عروس ایران

به گزارش ، جنگل پیمایی در دل جنگل های هیرکانی و کشف آبشاری در دل آن؛ این تجربه را در جنگل های اطراف شیرگاه می توانید به دست آورید.

احتمالا اسم آبشار ترز و هفت آبشار را شنیده اید. اما عروس دامن نامی ناآشناست. این آبشار، یکی از آبشار های بی نظیر و کمتر شناخته شده منطقه لفور است و سفر به آن خاطره ای ماندگار در خاطرتان ثبت می کند.

برای رسیدن به این آبشار راهی جاده هراز شوید، بعد از آن جهت بابل را پیش بگیرید، با رسیدن به شیرگاه و منطقه لفور پیاده روی شما آغاز می شود تا به این آبشار تماشایی برسید.

منطقه شیرگاه استان مازندران دارای پتانسیل های فراوانی از لحاظ گردشگری و طبیعت گردی بوده و قطعا مورد توجه مسافران و گردشگران بی شماری واقع شده است.

اگر بخواهیم از خصوصیات محیط آبشار عروس دامن بگوییم، از نظر سکوت منطقه و صدای آبشار محیطی کاملا مناسب جهت تمرکز و دوری از آلودگی های هوایی و صوتی شهری است.

برای رسیدن به آبشار باید از جهت جنگل گذر کنید و در طول جهت با عبور از رودخانه و پشت سر گذاشتن آن در نهایت به آبشار عروس دامن خواهید رسید.

: سفر به روستای هزاره ها در ایام نوروز + تصاویر و فیلم

برای رفتن به این منطقه زیبا، نیاز به تجهیزات خاصی نیست. کافیست فقط از کفش و لباس مناسب استفاده کنید و یک دست لباس و یک جفت کفش اضافی نیز همراه داشته باشید.

ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 701

به "سفر به آبشار عروس ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به آبشار عروس ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید