ویزای آمریکا: زندان ارواح آمریکا به فروش گذاشته شد!

به گزارش مجله توسعه دهنده، خبرنگاران : اخبار منتشر شده در فضای مجازی خبر از به فروش گذاشته شدن یک زندان قدیمی در آمریکا می دهند.

ویزای آمریکا: زندان ارواح آمریکا به فروش گذاشته شد!

اگر علاقمند به دریافت خدمات قیمت ویزای آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، دیروز یکی از روزنامه های آمریکایی خبر داد که ترسناک ترین زندان با قیمت 139 هزار دلار برای فروش گذاشته است. زندان ترنتون از سال 1928 تا 1968 فعالیت داشته و شامل 8 اتاق خواب و 8 حمام در یک چهارم هکتار زمین است. یک متخصص املاک ساختمان درباره این ساختمان گفت که وقتی شما وارد آن شوید می توانید ارواح را درحال پرسه زدن ببنید حتی ممکن است قبل از ورود به ساختمان با شما ارتباط برقرار نمایند.

قابل ذکر است که هیچ مکانی برای محل سکونت افسر نگهبان تا سال 1966 در داخل زندان ساخته نشده بود و این بدان معنی است که زندانیان به مدت 38 سال در ساختمان تنها نگه داشته شدند و درگیری های وحشتناکی بین آن ها اتفاق افتاده است. گفته می گردد دو رئیس پلیس هنگام کوشش برای جلوگیری از دو مورد سرقت در این ساختمان در قرن گذشته، کشته شدند. در ادامه تصویر و متن منتشر شده در از این زندان را مشاهده می کنید:

بیشتر بخوانید

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1703

به "ویزای آمریکا: زندان ارواح آمریکا به فروش گذاشته شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای آمریکا: زندان ارواح آمریکا به فروش گذاشته شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید