دلخوری ذوب آهن از رفتارهای نمازی

به گزارش مجله توسعه دهنده، مصاحبه های امید نمازی علیه ذوب آهن حوصله ذوب آهنی ها را سر برده. او برکنار شده اما دست بردار نیست و هربار می خواهد کنایه ای بزند. نمازی فراموش نموده که سرمربیگری اش در لیگ برتر، خود از عجایب لیگ برتر بوده. حاج رسولی ها، سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن در واکنش به مصاحبه امید نمازی گفت: این یک روال غیرحرفه ای است که یک مربی پس از جدایی از یک باشگاه دائم بر علیه باشگاه مصاحبه نموده و حاشیه ایجاد کند ولی متاسفانه این کار توسط آقای نمازی در حال اجرا است.

دلخوری ذوب آهن از رفتارهای نمازی

نمازی در مصاحبه خود گفته بود که سه هفته قبل از جدایی اش از ذوب آهن، حاج رسولی ها به او گفته بود که منصوریان جایگزینش خواهد بود. سرپرست ذوب آهن اما گفت: متاسفانه آقای نمازی، دهانش را به دروغ باز می نماید و هر چه دوست دارد می گوید. ایشان در مصاحبه شان گفته اند که من سه هفته قبل از جانشینی آقای منصوریان به جای وی، به آقای نمازی گفته ام که آقای منصوریان مربی آینده ما خواهد بود در حالی که تا روز قبل از انتخاب ایشان، هیات مدیره با تمامی آنالیز ها و از بین چند گزینه به جمع بندی در ارتباط با ایشان رسید. من تعجب می کنم آقای نمازی پس از جدایی از ذوب آهن هر روز یک عامل را در نتیجه ندریافت خودش با ذوب آهن مطرح می نماید و هزار و یک بهانه می تراشد! این یک فرار رو به جلو برای خودشناسی است. آیا آقای نمازی سهمی هم برای ناتوانی خودش در اداره یک تیم حرفه ای در نظر می گیرد؟ خود ایشان همواره از امکانات و کیفیت ها تعریف می کرد در حالی که خود ایشان حتی در ارائه یک برنامه تمرینی مشکل داشت. بارها و بارها بازیکنان از تمرینات و تغییر دائم زوایای نگاه ایشان گله مند بودند.

ذوب آهنی ها از رفتار غیرحرفه ای نمازی شاکی هستند. حاج رسولی ها می گوید: هر مربی ممکن است از یک باشگاه جدا گردد ولی شما در همه جهان می بینید احترام به دوران حضور خود و باشگاه سابق به عنوان یک عامل اخلاقی و حرفه ای در دستور کار قرار می گیرد. ذوب آهن قرار بود مدعی قهرمانی لیگ و حذفی باشد ولی در سایه مسائل مختلف و از آن جمله ناتوانی جناب آقای نمازی دچار افت شدید شد. با در نظر دریافت جمیع شرایط هیات مدیره محترم به جمع بندی رسید که ایشان نمی تواند شرایط ذوب آهن را بهبود بخشد. بازیکنان ذوب آهن همگی بازیکنانی صاحب نام و با کیفیتی هستند که بی تردید به زودی کیفیتهای خودشان را در نیم فصل دوم نشان خواهند داد. کادر فنی قبلی هم جزو چهره های اخلاقی فوتبال کشور بوده اند که مورد بی مهری آقای نمازی واقع شده اند، امکانات و پشتیبانی مدیریتی سیستم باشگاه ذوب آهن نیز که همواره در ایران به عنوان یک الگو مطرح شده است و بهتر است برای فرار از واقعیت، انسان هر بهانه ای را دست آویز قرار ندهد.

وی در سرانجام گفت: به هیچ وجه قصد ندارد به جزییات کیفی حضور ایشان در ذوب آهن اشاره کنم و ما همچنان امانتداریم، تنها به عنوان کسی که شش ماه در کنار آقای نمازی به فعالیت پرداخته است این نکته را برادرانه به آقای نمازی متذکر می شوم که ایشان متاسفانه در مصاحبه خود بدون توجه به اصل رازداری در مورد جزییات اتفاقات تیم ملی و کارلوس کی روش به بیان مسائلی می پردازد که شاید خود آنها دوست نداشته باشند گفته گردد. از طرفی به بهانه های مختلف حتی به دروغ سعی دارد، عدم نتیجه گیری خود در ذوب آهن را توجیه کند در حالی که پذیرش شکست، نقد خود و رفع کردن نقاط ضعف بهترین راه برای رشد است.

11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 240

به "دلخوری ذوب آهن از رفتارهای نمازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلخوری ذوب آهن از رفتارهای نمازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید