در فصل بهار از منظره ها شگفت انگیز برج مراقبت Dorset در انتاریو تماشا نمایید

به گزارش مجله توسعه دهنده، اگر در پی چشم انداز ای فوق العاده برای عکس گرفتن با چشم اندازی از تپه های متعدد هستید و قصد لذت بردن از منظره ها زیبا و درختان سرسبز بهاری را دارید، حتما از Dorset Lookout Tower در انتاریو بازدید نمایید.

در فصل بهار از منظره ها شگفت انگیز برج مراقبت Dorset در انتاریو تماشا نمایید

برج مراقبت Dorset از ماه می امسال مجددا بازگشایی شده و تماشای پانورامای منظره ها اطراف از بالای این برج 30 متری که 142 متر بالاتر از سطح دریاچه Lake of Bays می باشد، بسیار نفس گیر است.

این برج در ابتدا به اسم یک برج دیده بانی آتش سوزی در طول نیمه اول قرن بیستم مورد استفاده قرار می گرفت و به برج آتش معروفیت دارد. سپس در سال 1967 مورد بازسازی نهاده شد که در این عملیات 5 متر به ارتفاع آن افزوده شد تا به بازدیدنمایندگان چشم اندازی بی نظیر از Algonquin Highlands ارائه دهد.

این برج در شمال شهر دورست (Dorset) در خروجی بزرگراه تعداده 35 (HW35) نهاده شده و تقریبا 3 ساعت با تورنتو فاصله دارد و هر ساله حدود 60 هزار نفر گردشگر از آن بازدید می نمایند. در فصل پاییز که رنگ برگ ها آغاز به تغییر می نماید هر روز به طور میانگین 600 اتومبیل برای بازدید از این برج و منظره ها زیبای اطراف به این منطقه می آیند.

در حالی که وجود این برج ممکن است جذابیت اصلی این منطقه به تعداد روذ، اما منظره ها زیبای مسطح و مسیرهای پیاده روی هم علاوه بر وجود دیگر امکانات همانند سرویس های بهداشتی، راهنمای گردشگری، محل پیک نیک و فروشگاه، بر جذابیت های گردشگری این ناحیه افزوده است. هزینه استفاده از این برج در ایام مختلف سال متفاوت می باشد.

Dorset Lookout Tower

زمان بازگشایی: از ابتدای ماه می 2019

مکان: خروجی بزرگراه 35، بخش شمالی دهکده Dorset

قیمت ورودی: 2 دلار برای پیاده رفتن، 10 دلار برای رفتن با اتومبیل

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1891

به "در فصل بهار از منظره ها شگفت انگیز برج مراقبت Dorset در انتاریو تماشا نمایید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در فصل بهار از منظره ها شگفت انگیز برج مراقبت Dorset در انتاریو تماشا نمایید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید