در دیدنی ترین مکان های لندن ، این کارها را انجام دهید.

به گزارش مجله توسعه دهنده، مکان های هیجان انگیز لندن تمامی ندارد.

شما تنها برای مدتی در لندن هستید بنابراین می خواهید مطمئن باشید که برترین مکان های دیدنی لندن را از دست نخواهید داد و جذابترین مکان ها را خواهید دید. ما این کار را برای شما آسان خواهیم کرد، در اینجا ده کار اساسی برای انجام دادن در لندن ارائه می گردد که همه انها با London Pass، رایگان هستند. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

در دیدنی ترین مکان های لندن ، این کارها را انجام دهید.

1-برج لندن یکی از محبوبترین جاذبه های توریستی در لندن است. بازتماشامایندگان می توانند از تورهای سرگرم نماینده نگهبانان یئومن (نگهبانان قرمز پوش برج لندن) لذت ببرند و درباره داستان ها و تراژدی های این محل تاریخی سلطنتی، اطلاعات کسب نمایند. نباید فراموش کنید که شما می توانید جواهرات فوق العاده، تاج پادشاهی و قدیمی ترین نمایشگاه در کل جهان یعنی شجره نامه پادشاهان را تماشا کنید.

2- سفری خوش با کشتی روی رودخانه تایمز داشته باشید و لندن را از یک جنبه متفاوت ببینید .منظره بی همتایی از شهر را در کنار این رود خواهید داشت و تمام مکان های برجسته نمادین از جمله ساعت بیگ بنگ، مجلس، چشم لندن وo2 را تماشا کنید، شما می توانید از بخش غربی تا گرینویچ مستقیما در قلب لندن گردش کنید و برترین منظره را در طول راه ببینید.

3-کلیسای وست مینیستر که در پشت مجلس قرار گرفته است، کلیسای با سبک معماری زیبای گوتیک می باشد و ساختمان آن در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. بسیاری از نام های مشهور سلطنتی تا علمی و شاعران تا اشراف زاده ها، بخشی از تاریخ غنی وست مینیستر هستند. جالب است بدانید شاهزاده ویلز و کیت در سال 2011 دراین کلیسا با یکدیگر ازدواج کردند. تماشا کلیسای وست مینیستر باید یکی از برترین و مفرح ترین کار برای انجام دادن در لندن باشد و قطعا یکی از مهمترین مکان های تماشای درلندن است.

4- قلعه ویندسور برای تماشا این قلعه ارزشمند که قدیمی ترین و بزرگترین قلعه مسکونی در جهان می باشد باید به خارج از لندن سفر کنیم ، این قلعه اقامتگاه رسمی ملکه الیزابت دوم و نیز مکان ترجیحی ایشان برای گذراندن تعطیلات بود، این قلعه یادآور حدود 900 سال از تاریخ غنی سلطنت می باشد . دیدارنمایندگان می توانند اپارتمان های فوق العاده استان و کوچکترین خانه عروسکی جهان را نیز ببینند.

5-قصر همپتون پالاس، یکی از دوست داشتنی ترین مکان های لندن است و زمانی خانه شاه هنری هشتم بوده است. این قصر بنایی پهن و تاثیرگذار است. بارگاه همپتون باغ های زیبای خود را به رخ می کشد که یک حصار پرپیچ و خم با شهرتی جهانی است و تنها اشپزخانه شکلات سلطنتی به جای مانده را داراست که تاریخ ان به قرن هفدهم برمی شود.

منبع: الی گشت
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2126

به "در دیدنی ترین مکان های لندن ، این کارها را انجام دهید." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در دیدنی ترین مکان های لندن ، این کارها را انجام دهید."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید