دانشجویان دانشگاه آزاد نجف آباد نشان طلای جشنواره نوآوری انرژی را کسب کردند

به گزارش مجله توسعه دهنده، گروه دانشجویی دانشگاه آزاد نجف آباد به نشان طلای جشنواره نوآوری انرژی کره جنوبی Bixpo 2019 دست یافتند.

دانشجویان دانشگاه آزاد نجف آباد نشان طلای جشنواره نوآوری انرژی را کسب کردند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، حمید منتظرالقائم، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد نجف آباد گفت: در مرحله نهایی این جشنواره، 54 طرح از 30 کشور دنیا برگزیده شد که در این میان اختراع آب شیرین کن خورشیدی در بخش فناوری های آینده با حضور تیم های تحقیقاتی از کشور های کره، انگلیس، ژاپن و آمریکا پیروز به دریافت نشان طلای این دوره از رقابت ها شده است.

منتظرالقائم جشنواره بین المللی نوآوری انرژی Bixpo 2019 کره جنوبی را یکی از بزرگ ترین رویداد های حوزه انرژی برشمرد و اضافه کرد: تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد متشکل از متشکل از محمد سجاد صالحی، آرش طاهری، علی حسنی، علی طاهری از دانشجویان و دانش آموختگان این واحد دانشگاهی با ارائه طرح آب شیرین کن خورشیدی پیروز به کسب رتبه نخست جشنواره بین المللی نوآوری انرژی Bixpo 2019 کره جنوبی شدند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد نجف آباد گفت: آب شیرین کن خورشیدی با طراحی منحصربه فرد، دارای بازدهی سرمایشی cop=3،5 توان شیرین کردن آب در حجم بالا، هزینه ساخت بسیار پایین، مصرف انرژی کم و راندمان بالا را از مزایای منحصربه فرد این اختراع در مقایسه با نمونه های ارائه شده در مقالات بین المللی ارزیابی کرد.

وی اعلام کرد: در این رویداد علمی بین المللی که هر ساله با حمایت شرکت کپکو و فدراسیون دنیای مخترعان در کره جنوبی برگزار می گردد و در این دوره شرکت های مهم فعال این حوزه همچون جنرال الکتریک، هووآوی، زیمنس و ای بی بی آخرین نوآوری ها و فناوری های خود را در معرض دید عموم قرار دادند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 711

به "دانشجویان دانشگاه آزاد نجف آباد نشان طلای جشنواره نوآوری انرژی را کسب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان دانشگاه آزاد نجف آباد نشان طلای جشنواره نوآوری انرژی را کسب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید