خبرنگاران ریزش مرگبار یک پروژه عمرانی در تهران

به گزارش مجله توسعه دهنده، تهران - خبرنگاران - حادثه ریزش آوار در یک پروژه عمرانی در حاشیه بزرگراه فتح تهران یک کشته برجا گذاشت.

خبرنگاران ریزش مرگبار یک پروژه عمرانی در تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران شامگاه پنجشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: امروز حادثه آوار در یک پروژه عمرانی در جاده قدیم کرج، بزرگراه فتح، ابتدای شهرک دانش به سامانه 125 اعلام و بلافاصله ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو های پشتیبانی و تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

سید جلال ملکی اضافه نمود: محل حادثه یک پروژه زیرگذر در دست تعریض بود که در بخشی از آن دیوار های بتنی تعبیه شده بود که البته خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی شهر تهران بود.

به گفته وی، روز جاری یک دستگاه لودر مشغول به کار بوده که به یکباره بخش زیادی از دیواره های بتنی و حجم زیادی از خاک تخریب شده و با توجه به اینکه جهت پروژه بوده این لودر و راننده محبوس می شوند.

ملکی ادامه داد: شرایط عملیات بسیار پر ریسک بود و آتش نشانان با ملاحظات ایمنی و تدابیر عملیاتی پس از ایمن سازی های لازم عملیات را آغاز کردند.

این مسئول گفت: هنگام تاریک شدن هوا خودرو های نورافشان آتش نشانی در محل حاضر شد و آتش نشانی شهر قدس هم در محل حضور داشتند که آتش نشانان پس از حدود 6 یا هفت ساعت تلاش، راننده لودر که مرد 43 ساله ایرانی بود را از اتاق لودر خارج کردند که البته این فرد جان خود را از دست داده بود.

سخنگوی آتش نشانی شهر تهران علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان اظهار داشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1592

به "خبرنگاران ریزش مرگبار یک پروژه عمرانی در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ریزش مرگبار یک پروژه عمرانی در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید