خبرنگاران رانندگان بی توجه به کرونا در خراسان شمالی 29 میلیارد ریال جریمه شدند

به گزارش مجله توسعه دهنده، بجنورد- خبرنگاران- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی گفت: رانندگان بی توجه به محدودیت های کرونایی در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان از ابتدای امسال تا به امروز 29 میلیارد ریال جریمه شدند.

خبرنگاران رانندگان بی توجه به کرونا در خراسان شمالی 29 میلیارد ریال جریمه شدند

سرهنگ رحمان اسپیدکار روز شنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: سال جاری به 16 هزار و 811 نفر از رانندگان بی توجه به محدودیت های کرونایی تذکر لسانی داده شده است.

وی افزود: در این مدت برای 315 دستگاه خودرو، جریمه پنج میلیون ریالی و برای 482 دستگاه خودرو نیز جریمه 10 میلیون ریالی صادر شده است.

سرهنگ اسپیدکار گفت: در این مدت رانندگان 12 هزار و 234 دستگاه خودرو جریمه شده اند.

وی افزود: محدودیت های تردد شبانه همچنان در حال اجرا است و در این مدت برای 11 هزار و 437 دستگاه خودرو قبض جریمه 2 میلیون ریالی صادر شده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی گفت: در این مدت پنج هزار و 432 دستگاه خودرو عودت شده است.

سرهنگ اسپیدکار گفت: هنوز آمار جریمه های تعطیلات عید فطر جمع بندی نشده است که این آمار پس از سرانجام محدودیت اعلام شده در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

ویروس کرونا در استان خراسان شمالی از اسفندماه سال 98 با شناسایی نخستین بیمار مبتلا به کووید 19 در شهرستان بجنورد شیوع یافت و این استان تا به امروز سه موج از این بیماری را پشت سر گذاشت و از اول فروردین ماه سال جاری به تدریج وارد فاز چهارم شد.

در این مدت حدود 2 هزار بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های استان بستری شدند و در حدود دو ماه گذشته 140نفر نیز در این مدت جان خود را از دست دادند.

هم اکنون از هشت شهرستان استان خراسان شمالی ، شهرستان شیروان در شرایط قرمز کرونایی و شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان، جاجرم، فاروج و اسفراین در شرایط الگوی رنگ بندی نارنجی و گرمه و راز و جرگلان در شرایط زرد قرار دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1780

به "خبرنگاران رانندگان بی توجه به کرونا در خراسان شمالی 29 میلیارد ریال جریمه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رانندگان بی توجه به کرونا در خراسان شمالی 29 میلیارد ریال جریمه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید