تنش در شورای شهر و شهرداری باقرشهر سبب عقب ماندگی شهر می گردد

به گزارش مجله توسعه دهنده، به گزارش خبرنگاران، مجتبی پرک ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه طی سخنانی با اشاره به وجود همدلی و شفافیت در اعضای شورای شهر باقر شهر گفت: مصوبات شورای شهر باقر شهر علنی است و می تواند رسانه ای باشند و در این زمینه اگر شهروندان موضعی داشته باشند می توانند از طریق رسانه ها پیگیری نمایند.

تنش در شورای شهر و شهرداری باقرشهر سبب عقب ماندگی شهر می گردد

پرک در ادامه با بیان اینکه اولویت شورای شهر باقرشهر پاسخگو بودن مسئولین است گفت: این پاسخگو بودن یک اصل محسوب می گردد و باید به سوالات و مشکلات شهروندان به درستی و با شفافیت پاسخ داده گردد چرا که رضایت مردم سرلوحه کار مسئولین و شورای شهر این منطقه قرار گرفته است.

وی با اشاره به وجود برخی ناهماهنگی ها و بروزمشکلات در شورای این شهر اضافه نمود: اگر مجموعه شورای شهر تعامل سازنده ای با شهرداری نداشته باشند کار به تنش کشیده می گردد و هیچ قدم مناسبی جهت پیشرفت و رشد شهر برداشته نمی گرددلذا این هماهنگی به عنوان یکی از اصول مهم مدیریت شهری در نظر گرفته گردیده است لذا باید بدانیم که تنش در شورای شهر و شهرداری باقرشهر سبب عقب ماندگی شهر می گردد.

رییس شورای شهر باقر شهر تعامل سازنده با مسئولین بالادستی را از دیگر اولویت ها دانست و بیان داشت: همه مسائل و برنامه ها با مسئولین در میان گذاشته می گردد و این هماهنگی لازمه اجرای درست و قانونی مصوبات این شهر است.

پرک رسانه ها را یکی از کانون های قدرت در تصمیم گیری مدیران و مسئولین دانست و گفت: از رسانه ها می خواهیم با تکیه بر وجدان انصاف را رعایت نمایند و به بیان واقعیات و دادن اطلاعات درست به مردم بپردازند.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 14 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 109

به "تنش در شورای شهر و شهرداری باقرشهر سبب عقب ماندگی شهر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنش در شورای شهر و شهرداری باقرشهر سبب عقب ماندگی شهر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید