تشدید تدابیر امنیتی در ایتالیا

به گزارش مجله توسعه دهنده، پس از حملات تروریستی بروکسل، تدابیر امنیتی در ایتالیا نیز به مانند سایر کشورهای اروپایی افزایش یافته است.

تشدید تدابیر امنیتی در ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، پس از حملات تروریستی بروکسل، تدابیر امنیتی در ایتالیا شدت پیدا نموده است. حملات تروریستی بروکسل پایتخت بلژیک و مقر اتحادیه اروپا که به کشته شدن سی و دو نفر و زخمی شدن بیش از سیصد نفر منجر شد، مقامات اروپایی را دچار وحشت نموده است.

مسئولان امنیتی ایتالیا برای مقابله با حملات احتمالی، تدابیر امنیتی را در ایستگاههای مترو و قطار و فرودگاهها و مراکز دیدنی و گردشگری این کشور افزایش داده اند. به گفته ماتئو رنتسی نخست وزیر ایتالیا، همه تدابیر امنیتی لازم برای جلوگیری از وقوع حملات تروریستی اتخاذ شده است. وزارت کشور ایتالیا نیز خواستار تشدید همکاری های نهادهای اطلاعاتی و پلیس ایتالیا شده است.

ارتش ایتالیا نیز شمار بیشتری از نیروهای نظامی خود را برای محافظت از جان مردم مستقر نموده است.

این در حالی است که ساعاتی پیش وزیر کشور فرانسه گفت: یک تبعه فرانسوی مظنون به عضویت در یک شبکه تروریستی که قصد برنامه ریزی و توطئه برای انجام یک حمله تروریستی در فرانسه را داشته است، صبح پنجشنبه بازداشت شد.

برنارد کازنیو وزیر کشور فرانسه روز پنجشنبه در سخنانی تاکید نمود: بازداشت یک فرد مظنون به عضویت در یک گروه تروریستی موجب خنثی شدن یک توطئه تروریستی شده که در مرحله پیشرفته ای قرار داشته است.

41

منبع: تسنیم
انتشار: 8 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 683

به "تشدید تدابیر امنیتی در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید تدابیر امنیتی در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید