تور آلمان ارزان: ترامونت اکس، شاسی بلند مجذوب کننده آلمانی

به گزارش مجله توسعه دهنده، ترامونت اکس رونمایی شد. تغییراتی که در این خودرو مشاهده می گردد برای مدل نو اطلس در بازار آمریکا نیز به احتمال زیاد اعمال خواهد شد.

تور آلمان ارزان: ترامونت اکس، شاسی بلند مجذوب کننده آلمانی

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

فولکس واگن چین از بروزرسانی تازه کراس اوور ترامونت اکس رونمایی کرد. تغییراتی که در این خودرو مشاهده می گردد برای مدل تازه اطلس (در بازار آمریکا از نام اطلس استفاده می گردد) در بازار آمریکا نیز به احتمال زیاد اعمال خواهد شد.

دماغه با جزئیات اصلی شامل چراغ ها، جلوپنجره و سپر بروزرسانی شده اند. لوگوی VW نیز نورانی شده است. در نمای جانبی نیز رینگ های تیره در همراهی با کالیپر های قرمز رنگ سیستم ترمز چشم انداز جذابی را ایجاد نموده اند.

در نمای عقب نیز تغییراتی را در قسمت چراغ های اصلی مشاهده می کنید. بعلاوه اسپویلر تیره تازه و لوگوی نورانی قرمز رنگ فولکس واگن بین چراغ ها نیز از دیگر ویژگی های تازه این بخش هستند.

پیشرانه ترامونت اکس

در بخش پیشرانه نیز احتمالا از نمونه 4 سیلندر 2 لیتری توربو و نمونه 6 سیلندر 3.6 لیتری استفاده خواهد شد. پیشرانه اول 235 اسب بخار خروجی و 349 نیوتن متر گشتاور دارد. گزینه دوم نیز 276 اسب بخار خروجی و 360 نیوتن متر گشتاور دارد. هر دو پیشرانه با جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک در ارتباط با محور جلو، هماهنگ شده اند. اینجا سامانه تمام چرخ محرک به عنوان آپشن پیش روی مشتری قرار می گیرد.

درباره قیمت دقیق هنوز اطلاعاتی ارائه نشده است.

لازم به ذکر است، فولکس واگن اطلس یا ترامونت از سال 2017 روی خط فراوری واقع شده است و سابقه مونتاژ در تنسی آمریکا و چجیانگ چین را در کارنامه خود ثبت نموده است. این خودرو در کلاس کراس اوور میان سایز 5 درب معرفی شده است.

منبع: فرادید
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2213

به "تور آلمان ارزان: ترامونت اکس، شاسی بلند مجذوب کننده آلمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: ترامونت اکس، شاسی بلند مجذوب کننده آلمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید