تخریب 9 ساختمان در حاشیه رود دره فرحزاد

به گزارش مجله توسعه دهنده، شهردار منطقه 2 با اشاره به شروع پروژه ساماندهی دره فرحزاد گفت: در این طرح 9 ساختمان که در بستر رودخانه فرحزاد ساخته شده بود، تخریب شد.

تخریب 9 ساختمان در حاشیه رود دره فرحزاد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، رسول کشت پور شهردار منطقه 2 شهرداری تهران پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم رونمایی از دستاورد های جدید سازمان مدیریت بحران و در جمع خبرنگاران در رابطه با شرایط دره فرحزاد و ساماندهی آن گفت: سی سال است که دره فرحزاد به عنوان منطقه بی دفاع شناخته شده است و برای اینکه از شرایط فعلی خارج گردد با حضور دادستانی و نیروی انتظامی در فاز اول 3300 متر از این محله را ساماندهی کردیم.

وی ادامه داد: برای هرچه بهتر اجرای این طرح ساماندهی 7 کار انجام گرفته است و 7 مورد دسترسی از نقاط مختلف به این رود دره دره داده شده است.

کشت پور گفت: بحث نور، نگهداشت فضای سبز شهری موجود در روددره فرحزاد، جمع آوری معتادان متجاهر از حاشیه روددره از جمله اقدامات 7 گانه است.

شهردار منطقه 2 شهر تهران اضافه نمود: همچنین 9 ساختمانی که در این سال ها در بستر رودخانه ساخته شده بود و به حریم رودخانه تجاوز نموده بود تخریب شده است.

وی با اشاره به این مطلب که دره فرحزاد باید در قالب اکوپارک طراحی گردد و این ساماندهی فاز اول آن است گفت: اکوپارک طراحی شده در صورت تامین اعتبار تا انتهای سال 99 افتتاح خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 712

به "تخریب 9 ساختمان در حاشیه رود دره فرحزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخریب 9 ساختمان در حاشیه رود دره فرحزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید