ب ام و با ارائه آپدیت نرم افزاری، امکانات جدیدی به 4.7 میلیون خودروی خود اضافه می نماید

به گزارش مجله توسعه دهنده، کمپانی ب ام و با ارائه یک آپدیت نرم افزاری، قابلیت های جدیدی را به بعضی از محصولات خود اضافه می نماید. این آپدیت خودرو های مجهز به سیستم iDrive 7 و 8 را در برمی گیرد و با نصب آن، استفاده از کلید دیجیتال راحت تر می گردد. بعلاوه در بعضی مدل ها، قابلیت پارک از راه دور به خودرو های مشمول اضافه خواهد شد.

ب ام و با ارائه آپدیت نرم افزاری، امکانات جدیدی به 4.7 میلیون خودروی خود اضافه می نماید

این آپدیت خودرو های مجهز به سیستم iDrive 7 و 8 را در برمی گیرد و با نصب آن، استفاده از کلید دیجیتال راحت تر می گردد.

کمپانی ب ام و با ارائه یک آپدیت نرم افزاری، قابلیت های تازهی را به برخی از محصولات خود اضافه می نماید. این آپدیت خودرو های مجهز به سیستم iDrive 7 و 8 را در برمی گیرد و با نصب آن، استفاده از کلید دیجیتال راحت تر می گردد. بعلاوه در برخی مدل ها، قابلیت پارک از راه دور به خودرو های مشمول اضافه خواهد شد.

با به روزرسانی کلید دیجیتال، کاربران دستگاه های مجهز به اندروید و iOS می توانند خودرو را بین خود به اشتراک بگذارند. علاوه براین، کاربران خواهند توانست با یک کد ساده، کلید دیجیتال را فعال نمایند. شاید بدانید قبلاً برای فعال سازی و استفاده از کلید دیجیتال مالکان مجبور بودند کلید اصلی را در داخل کابین بگذارند.

قابلیت پارک از راه دور به وضوح گویای کاری است که می توان با آن انجام داد. این قابلیت از طریق اپلیکیشن My BMW در دسترس قرار می گیرد و راننده از بیرون خودرو می تواند آن را پارک کند. در جریان فرایند پارک کردن، مانور های صورت گرفته در بخش Maneuvering Assistant اپلیکیشن ب ام و ثبت و ضبط می شوند.

امکان اتصال محصولات ب ام و به شبکه AT&T

آپدیت نرم افزاری ب ام و، در ایالات متحده امکان اضافه کردن شبکه AT&T را به فهرست اپراتور های موبایلی خودرو فراهم می نماید. با این کار، سیستم iDrive 8 خودرو با قرارداد ها و طرح های فعال در تلفن همراه راننده یکپارچه سازی می گردد. نتیجه اینکه مالکان بدون احتیاج به موبایل، می توانند از طریق خودرو تماس تلفنی برقرار نمایند. امکان اتصال به شبکه داده و تبدیل خودرو به یک نقطه اتصال وای فای دیگر ماحصل این آپدیت است.

آپدیت نرم افزاری ب ام و به مدل های مختلف قابلیت های متفاوتی اضافه می نماید. برای مثال در کراس اوور برقی iX پس از آپدیت، امکان توقف شارژ و بازکردن قفل کابل شارژر از طریق اپلیکیشن My BMW فراهم می گردد. این آپدیت در iX، اکتیو تورر و X1 مجهز به آپشن دستیار پارک، دستیار فرمان را به خودرو اضافه می نماید. این دستیار هنگام حرکت با دنده عقب به یاری راننده می آید. در سری 7 و X1 تازه، آین آپدیت شامل قابلیت My Mode Digital Art نیز می گردد.

آپدیت نرم افزاری ب ام و بیش از 30 مدل مختلف را در بر می گیرد و حدود 4.7 میلیون خودرو آن را دریافت خواهند کرد. در آپدیت قبلی این شرکت مسیریاب، دستیار شخصی هوشمند و تکنولوژی پارک متصل به روزرسانی شد و برخی مدل ها اندروید اتو را دریافت کردند.

لازم به ذکر است ب ام و از سال 2019 برای محصولات خود آپدیت نرم افزاری عرضه می نماید. سیستم اینفوتینمنت، کیفیت سواری، دستیار های رانندگی، راحتی و ایمنی برخی از فاکتور هایی هستند که در طول چند سال اخیر، با ارائه آپدیت نرم افزاری در محصولات ب ام و ارتقا پیدا نموده اند.

به غیر از ب ام و، سایر خودروسازان نیز به ارائه آپدیت های نرم افزاری علاقه مند شده اند. با اتکا به این تکنولوژی، حالا خودروسازان می توانند به آسان ترین شیوه ممکن محصولات خود را به قابلیت های تازه مجهز نمایند.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید
انتشار: 10 بهمن 1401 بروزرسانی: 10 بهمن 1401 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2316

به "ب ام و با ارائه آپدیت نرم افزاری، امکانات جدیدی به 4.7 میلیون خودروی خود اضافه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ب ام و با ارائه آپدیت نرم افزاری، امکانات جدیدی به 4.7 میلیون خودروی خود اضافه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید