با بلیط فروشی مخالفم

به گزارش مجله توسعه دهنده، خبرنگاران/خراسان شمالی سرپرست مسابقات کشتی جام باشگاه های دنیا گفت: با بلیط فروشی مخالف هستم.

با بلیط فروشی مخالفم

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

علی اکبر طهماسبی در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی جام باشگاه های دنیا به میزبانی خراسان شمالی در بجنورد اظهارکرد: شنیده شده که برای این مسابقات بلیط فروشی شده است اما تحت هیچ شرایطی آن را نمی پذیریم چراکه تا به امروز برای مسابقات کشتی بلیط فروشی نداشته ایم.

وی اضافه کرد: برای مسابقات کشتی در این استان هواداران خیلی زیادی وجود دارد چراکه کشتی نزدیک ورزش هایی همچون کشتی چوخه، آلیش است و باید برای حضور تماشاچیان حتی سرویس رایگان قرار دهیم تا در استادیوم حضور یابند و با سرویس رایگان نیز از آن محل بازگردند.

طهماسبی ادامه داد: تماشاچی هر رشته ورزشی سرمایه همان رشته است به خصوص برای ورزش کشتی و باید کوشش گردد تا تماشاچیان جذب شوند نه اینکه دفع شوند.

وی در ارتباط با تمهیدات اجرا شده برای برگزاری این دور از مسابقات در خراسان شمالی اعلام کرد: تمهیدات بسیار خوبی در بجنورد اجرا شده است و شرایط سالن ورزشی که باید مسابقات در آنجا برگزار گردد، مطلوب ارزیابی می گردد.

سرپرست مسابقات جام باشگاه های دنیا تاکید نمود: با برگزاری ششمین دور از مسابقات کشتی جام باشگاه های دنیا در خراسان شمالی، نام این استان در فدراسیون دنیای کشتی به ثبت می رسد و امیدوار هستیم تا این امر تداوم یابد.

وی در ارتباط با تیم کشتی اترک خراسان شمالی نیز شرح داد: این تیم در حال حاضر از پتانسیل و ظرفیت های بومی خود استفاده نموده است و در این ارتباط بسیار شادمان هستیم.

طهماسبی با بیان اینکه تیم اترک نائب قهرمان لیگ کشوری کشتی شد و این امر بسیار خوب بود، گفت: اما حفظ مقام هنر است، این تیم در ترکیب قبلی خود از قهرمانان داخلی و خارجی استفاده کرد و بهتر بود این امر تداوم می یافت.

وی اضافه کرد: حال که در ترکیب کنونی خود از ورزشکاران بومی استفاده نموده، بسیار خوب است و سبب توسعه و رشد این رشته ورزشی در این استان می گردد اما این تیم باید این ترکیب را از دو، سه سال گذشته برای حال حاضر پایه ریزی می کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 772

به "با بلیط فروشی مخالفم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با بلیط فروشی مخالفم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید