بازی برابر پاختاکور مهم و سرنوشت ساز است

به گزارش مجله توسعه دهنده، به گزارش خبرنگاران، رسول خطیبی عصر امروز یک شنبه در نشست خبری قبل از بازی تراکتور مقابل پاختاکور ازبکستان در شهر الشارجه امارات گفت: باید فردا با تمام توان و انگیزه به میدان برویم و پیروز شویم.

بازی برابر پاختاکور مهم و سرنوشت ساز است

وی با اشاره به اینکه گروهی که تراکتور در آن قرار گرفته است گروه مرگ است، گفت: از گروه ما باید سه تیم صعود می کردند، وقتی به بازی های یکی دو گروه دیگر نگاه می کردم به این نتیجه رسیدم که آنها اگر با تیم امیدهای خود هم وارد زمین می شدند می توانستند صعود نمایند، اما در گروه ما همه تیم ها خوب هستند و صعود هیچ تیمی قطعی نشده است.

وی با اشاره به اینکه فردا با تمام قوا به میدان می رویم، اضافه نمود: فردا بازیکنان مان با تمام توان به میدان می فرایند تا طرفداران مان را راضی نمایند.

خطیبی با بیان اینکه تیم حریف نیز قدرتمند است، ادامه داد: پاختاکور یک تیم فوق العاده است که بازی های خوبی را ارائه داده، اما امتیازات کافی را کسب نکرده است.

وی با اشاره به اینکه صندلی تیم پاختاکور در جدول ما را فریب نمی دهد، ابراز داشت: امیدوارم فردا یک بازی منطقی و حساب شده ارائه دهیم.

خطیبی سپس با بیان اینکه در بازی های گذشته با تمام وجود کوشش کردیم، گفت: امیدوارم فردا بتوانیم به فرایند خوبِ خود ادامه داده و پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به اینکه تمام تمرکز تیمش برای بازی فردا است، گفت: ملاقات رفت مقابل پاختاکور تجربه خوبی برای ما بود که شناخت خوبی از حریف مان پیدا کردیم.

ملاقات دو تیم تراکتور و پاختاکور از ساعت 19:30 روز دوشنبه در استادیوم شهر الشارجه امارات برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1737

به "بازی برابر پاختاکور مهم و سرنوشت ساز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی برابر پاختاکور مهم و سرنوشت ساز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید