تور ایتالیا: این شهر ایتالیایی، هدیه ازدواج می دهد!

به گزارش مجله توسعه دهنده، افرادی که تا خاتمه سال 2022 در منطقه لاتزیو ایتالیا ازدواج نمایند، دو هزار یورو هدیه دریافت می نمایند.

تور ایتالیا: این شهر ایتالیایی، هدیه ازدواج می دهد!

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

ایمنا: لاتزیو منطقه بزرگی است که در بخش مرکزی ایتالیا واقع شده است و شهر رم، مرکز این کشور را در خود جای داده است. چنانچه فردی در این منطقه ازدواج کند، دو هزار یورو هدیه دریافت می نماید تا برای مراسم عروسی خود خرج کند.

آمارها نشان می دهد که 85 درصد از عروسی های ایتالیایی ها و 9 هزار توریست خارجی که قرار بود در ایتالیا برگزار گردد، به علت همه گیری ویروس کرونا به تعویق افتاده است؛ این اقدام شهرداری، یک پرتو امید برای افرادی است که قصد ازدواج دارند.

ابتکار تازه Nel Lazio con amore نام دارد و شامل حال ایتالیایی ها و توریستان خارجی که از تاریخ یکم ژانویه تا سی ویکم دسامبر 2022 در منطقه لاتزیو ازدواج نمایند، می گردد.

مراسم ازدواج در نزدیکی کولوسئوم، یکی از برترین جاذبه های توریستی ایتالیا برگزار می گردد. کولوسئوم یک ساختمان بیضی شکل به طول 189 متر، عرض 156 متر و ارتفاع 48 متر است که ظرفیت جمعیت 50 هزار نفری را دارد.

بیشتر جمعیت منطقه لاتزیو را مهاجران کشورهای دیگر تشکیل می دهند و جاذبه های توریستی نظیر پلکان اسپانیایی، آمفی تئاتر کلوسئوم و فواره تروی در این ناحیه واقع شده است.

طبق گزارش گاردین، 10 میلیون یورو برای یاری هزینه زوج های ایتالیایی و خارجی هایی که در منطقه لاتزیو ازدواج می نمایند، اختصاص داده شده است. این مبلغ به منظور هزینه گل فروشی ها، برنامه ریزان عروسی و موارد دیگر برای زوج ها در نظر گرفته شده است.

یاری هزینه ویژه ممکن است هزینه های عکاسی و حتی ماه عسل را نیز پوشش دهد. بنابراین افراد نه تنها می توانند در یکی از زیباترین و رمانتیک ترین مقاصد جهان ازدواج نمایند، بلکه می توانند برای این مراسم دو هزار یورو نیز پول دریافت نمایند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2156

به "تور ایتالیا: این شهر ایتالیایی، هدیه ازدواج می دهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: این شهر ایتالیایی، هدیه ازدواج می دهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید