اپلیکیشن پیندو در استورهای مختلف برای دانلود مستقیم در دسترس نهاده شد

به گزارش مجله توسعه دهنده، پیندو پلتفرم ثبت آگهی آنلاین خرید و فروش و ارائه خدمات، به عنوان یکی از زیر مجموعه های گروه دیجی کالا در روزهای پایانی اسفند 1399 شروع به کار کرد و اکنون در اپ استورهای مختلف برای تمامی کاربران اندروید و iOS قابل دانلود است.

اپلیکیشن پیندو در استورهای مختلف برای دانلود مستقیم در دسترس نهاده شد

این اپلیکیشن با هدف بهبود تجربه کاربران در خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم و همین طور ارائه خدمات فعالیت خود را شروع نموده و در این مرحله تمام امکانات آن رایگان است.

کاربران پیندو می توانند آگهی خود را به 4 میلیون تنوع کالایی در دیجی کالا بچسبانند. در نتیجه آگهی کاربران علاوه بر پیندو، در دیجی کالا نیز به نمایش در می آید و در دسترس 40 میلیون بازدید نماینده ماهانه دیجی کالا هم قرار می گیرد. به این ترتیب، بازدیدنمایندگان می توانند در کنار کالاهای نو، آگهی کاربران را هم برای همان کالا مدنظر قرار دهند و چه بسا تصمیم بگیرند با قیمت مناسب تری خرید نمایند.

وصل شدن آگهی ها به کالاهای دیجی کالا در اپلیکیشن پیندو یک مزیت دیگر نیز دارد و آن عدم احتیاج به وارد کردن اطلاعات و مشخصات برای کالاها و تسهیل دسترسی به مشخصات یک محصول و همچنین مشاهده و آنالیز نظرات کاربران در خصوص آن محصول در دیجی کالاست.

ویژگی دیگر اپلیکیشن پیندو علاوه بر امکان ثبت آگهی آنلاین خرید و فروش کالا، ارائه خدمات است. این یعنی کسانی که به جای کالایی خاص، ارائه دهنده خدمات متنوعی هستند با اپلیکیشن پیندو می توانند خدمات خود را با توجه به گروه های کالایی دیجی کالا معرفی نمایند و به فروش بگذارند. این قابلیت بازه گسترده ای از ارائه خدمات خیاطی در دسته مد و پوشاک یا تعمیر موبایل در دسته کالاهای الکترونیک را شامل می گردد.

هدف اصلی پیندو، بهبود تجربه کاربران پلتفرم مارکت پِلیس دیجی کالا، دسترسی به قیمت های بهتر برای مشتریان و امکان فروش کالاهای مرجوعی برای فروشندگان به عنوان کالای دست دوم و با ذکر مشخصات دقیق و فراهم کردن بستری جدید برای برطرف احتیاج مشتریان و فروشندگان برای خرید و فروش کالاها و خدماتشان است.

تمامی کاربران اندروید و iOS می توانند به وسیله http://www.pindo.ir و استورهای مختلف به صورت مستقیم نسبت به دانلود و استفاده از اپلیکیشن پیندو اقدام نمایند.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: فرارو
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1694

به "اپلیکیشن پیندو در استورهای مختلف برای دانلود مستقیم در دسترس نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن پیندو در استورهای مختلف برای دانلود مستقیم در دسترس نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید