اپلیکیشن رایگانی که چهره سوژه عکاسی یا فیلمبرداری را محو می نماید

به گزارش مجله توسعه دهنده، یکی از نتایج ناآرامی های آمریکا متعاقب کشته شدن فلوید، محبوب شدن پست هایی است که در سایت های فناوری فرنگی، انواع شیوه های ایمنی دیجیتال را آموزش می دادند.

اپلیکیشن رایگانی که چهره سوژه عکاسی یا فیلمبرداری را محو می نماید

به تازگی یک اپلیکشن رایگان به همین دلیل منتشر شده که کارش ساده است، اما بعضی اوقات برای ژورنالیست ها داشتنش حیاتی می گردد. این اپلیکیشن Anonymous Camera نام دارد.

این اپلیکیشن، یک اپلیکیشن عکسبرداری و فیلمبرداری است. کار ویژه ای که این اپ می نماید این است که چهره یا حتی اندام سوژه عکاسی یا فیلمبرداری را محو می نماید و پردازش همین کار را به صورت زنده و در همان موقع فیلمبرداری انجام می دهد.

این طوری یک ژرونالیست مجبور نیست موقع مصاحبه با یک شخص، نخست ویدئو و عکس را بگیرد و بعد به صرافت پیدا کردن یک شیوه برای محو کردن چهره مصاحبه شونده بیفتد.

این اپلیکیشن این کار را به صورت هوشمند و با یاری فناوری تشخیص چهره انجام می دهد. یعنی این طور نیست که اپ به سادگی محدوده خاصی از کادر عکسبرداری را محو کند و با یک حرکت مختصر سوژه، صورت اش از قاب محو شده خارج گردد!

کار دیگری که این اپ می نماید، برداشتن همه متادیتاهای عکس یا ویدئو است. این طوری معین نمی گردد که عکس در چه زمان و مکانی و با کدام دوربین گرفته شده و چه اپلیکیشنی ویرایش شده است. چیزی که خیلی ها وقت ها در متادیتاها پنهان می گردد.

اپلیکیشن حتی می تواند صدای مصاحبه شونده را مقداری تغییر بدهد!

کاربر می تواند قسمتی از قاب عکس یا ویدئو را که دوست دارد، عملیات پنهان سازی در آن انجام گردد، معین کند و قسمت دیگر را آزاد بگذارد.

توسعه دهندگان تاکید نموده اند که همه مراحل پردازش عکس و ویدئو به صورت زنده و از طریق خود گوشی یا تبلت انجام می گردد و نتایج پردازش فقط در حافظه داخلی وسایل ضبط می گردد. چیزی وارد فضای ابری برای ذخیره یا پردازش نمی گردد.

منبع: یک پزشک
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1169

به "اپلیکیشن رایگانی که چهره سوژه عکاسی یا فیلمبرداری را محو می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن رایگانی که چهره سوژه عکاسی یا فیلمبرداری را محو می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید