امیر آبادی: استقلال هنوز به شرایط ایده آل نرسیده است، بازیکنان از صفحات مجازی دست بکشند

به گزارش مجله توسعه دهنده، بازیکن پیشین استقلال معتقد است این تیم هنوز به شرایط ایده آل نرسیده است و هواداران باید صبر داشته باشند.

امیر آبادی: استقلال هنوز به شرایط ایده آل نرسیده است، بازیکنان از صفحات مجازی دست بکشند

مهدی امیرآبادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پیروزی خارج از خانه استقلال با نتیجه 2 بر یک مقابل گل گهر گفت: بازی خیلی خیل خوبی بود. بعد از فشار هایی که روی تیم و محمود فکری بود، استقلال توانست یک پیروزی خیلی مهم به دست بیاورد. بعد از بازی با ذوب آهن گفتم هواداران صبر داشته باشند و گفتم که فکری از مربیان خارجی بهتر نتیجه گرفته اما چه می شود کرد که ما غریبه پرست هستیم. هواداران باید صبر داشته باشند، چون تیم نه بدنسازی خوبی داشته و نه زمان کافی برای هماهنگی تیم وجود داشته است.

وی اضافه کرد: استقلال در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد و در نهایت توانست یک برد شیرین را به دست بیاورد، البته تعیین است که هنوز استقلال به شرایط ایده آل نرسیده است. هواداران صبر داشته باشند تا ان شاءالله برد های شیرین برای استقلال ادامه داشته باشد و این تیم پله پله جلو برود.

بازیکن پیشین استقلال درباره عملکرد رشید مظاهری بیان کرد: عملکرد او خیلی عالی است و این روز ها خیلی خوب گلری می کند، البته سید حسین حسینی هم گلر استقلال و تیم ملی بوده و اگر فرصت به او برسد می توان از او نیز استفاده کرد. این خیلی خوب است که استقلال دو گلر آماده دارد.

امیر آبادی با اشاره به اینکه استقلال باید کمتر از دو هفته دیگر در دربی به مصاف پرسپولیس برود، ابراز داشت: شرایط دربی در این شرایط مساوی نیست. پرسپولیس چند بازی انجام نداده و تعداد بازی های دو تیم باهم فرق می کند. استقلال 8 بازی انجام داده و پرسپولیس 5 بازی، البته فکر می کنم دیگر نباید به این موضوعات پرداخته شود و باید همه حواس ها به بازی بعدی و دربی باشد. الان نیز خوشحالی برد مقابل گل گهر باید تمام شود و همه تمرکز بازیکنان و کادر فنی فقط برای دربی باشد تا بتوانند بازی خوب و قابل قبولی به نمایش بگذارد.

بازیکن پیشین استقلال تاکید کرد: حواشی در مورد برنامه ریزی لیگ خیلی زیاد است و همه این موضوعات از مدیریت ضعیف فدراسیون و سازمان لیگ آب می خورد، البته در این شرایط هیئت مدیره باشگاه کار خیلی خوبی کرده و همه بازیکنان را ممنوع المصاحبه کرده تا همه تمرکز ها به بازی و تمرینات باشد. بهتر است بازیکنان از صفحات مجازی دست بکشند و همه تمرکز شان را روی دربی و مسابقات بگذارند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1533

به "امیر آبادی: استقلال هنوز به شرایط ایده آل نرسیده است، بازیکنان از صفحات مجازی دست بکشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر آبادی: استقلال هنوز به شرایط ایده آل نرسیده است، بازیکنان از صفحات مجازی دست بکشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید