امکان شناسایی اموال سرقتی بدون حضور در انبارهای پلیس

به گزارش مجله توسعه دهنده، رییس پلیس آگاهی تهران عظیم از شهروندانی که اموالشان به سرقت رفته خواست تا به وسیله مراجعه به سامانه نما نسبت به شناسایی و تحویل آن اقدام نمایند.

امکان شناسایی اموال سرقتی بدون حضور در انبارهای پلیس

سردار علیرضا لطفی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به راه اندازی سامانه نمایش اموال مسروقه مکشوفه پلیس آگاهی، گفت: همیشه یکی از مسائل جدی که پلیس با آن روبرو بود، مساله بازگرداندن اموال مسروقه مکشوفه از سارقان و مالخران بود، به طوریکه تا مدت ها این اموال در خزانه ها و انبارهای پلیس آگاهی باقی می ماند و صاحبان بسیاری از آنها شناسایی نمی شدند.

وی ادامه داد: مساله دیگر این بود که برای شناسایی اموال مسروقه بعضا چندین بار از مالباختگان دعوت می شد که به انبارهای پلیس آگاهی بروند و همین موضوع هم تردد را افزایش می داد و هم معطلی بسیار زیادی داشت. در شرایط شیوع کرونا هم که چنین کاری حتی خطرناک هم هست. به همین دلیل در راستای هوشمندسازی پلیس و نیز کاهش مراجعات حضور به پلیس که یکی از اولویت ها و هدف های اصلی طرح هوشمندسازی است. سامانه نما راه اندازی شده و ارتقا یافت.

رییس پلیس آگاهی تهران عظیم با بیان اینکه در این سامانه تصاویر و شماره سریال اموال مسروقه درج می گردد، گفت: شهروندانی که اموالشان به سرقت رفته می توانند با ورود به این سامانه ابتدا در دسته بندی ها، نوع اقلامی که از آنان به سرقت رفته را انتخاب نمایند و سپس وارد یک دسته بندی جزئی تر شده و از آنجا با تطبیق عکس وسیله و شماره سریال وسیله خود را شناسایی نمایند.

لطفی اضافه نمود: در ادامه مالباختگان با فرمی که در زیر تصویر امکان دسترسی به آن وجود دارد، می توانند درخواست خود را مطرح نموده و با مراجعه به مقر پلیس و ارائه مستندات و اسنادی که نشان دهد صاحب آن وسیله هستند، اشیا و اقلام سرقتی خود را تحویل بگیرند.

رییس پلیس آگاهی تهران عظیم اضافه نمود: شهروندان برای دسترسی به این سامانه می توانند به آدرس سایت پلیس (لینک مستقیم -اینجا) مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1378

به "امکان شناسایی اموال سرقتی بدون حضور در انبارهای پلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان شناسایی اموال سرقتی بدون حضور در انبارهای پلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید