استخدام 140 ربات توسط اف بی آی برای بازیابی اطلاعات

به گزارش مجله توسعه دهنده، به گزارش خبرنگاران به نقل از زد دی نت، فایل های قدیمی ذخیره شده بر روی رایانه های مختلف معمولاً سازماندهی مناسبی ندارند و جستجو در میان آنها برای یافتن مطالب مورد نظر کاری وقت گیر و پرهزینه است.

استخدام 140 ربات توسط اف بی آی برای بازیابی اطلاعات

در دفاتر و ادارات مختلف اف بی آی به وسعت بیش از 23 هزار متر مربع، بیش از 360 هزار فایل از اسناد کاغذی مختلف وجود دارد که بدون سازماندهی به حال خود رها شده و جستجو در آنها ممکن نیست. بعضی از این اسناد حاوی داده های حساسی هستند که اطلاع از آنها برای مقابله با جنایتکاران یا شناسایی افراد بیگناه و نیز مجرمان لازم است.

از همین رو اف بی آی تصمیم گرفته به منظور تسهیل جستجوی اسناد یادشده در بیش از 250 اداره خود در سراسر دنیا از ربات ها یاری بگیرد. اف بی آی در طول یک قرن فعالیت خود حدود 2 میلیارد سند کاغذی فراوری نموده و میخواهد با استفاده از 140 ربات فراوریشده توسط شرکت نروژی آئوتواستور برای ساماندهی و تسهیل جستجوی اسناد یادشده اقدام کند.

این ربات ها با آنالیز فایل های اسناد یادشده آنها را به دقت دسته بندی نموده و برچسب ها و کلیدواژه های مرتبط را به هر یک از آنها اختصاص می دهند. انتظار می رود ساماندهی این اسناد تا سال 2022 به خاتمه برسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1436

به "استخدام 140 ربات توسط اف بی آی برای بازیابی اطلاعات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استخدام 140 ربات توسط اف بی آی برای بازیابی اطلاعات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید